Gå til innhold

Dere som har gått ned 30-40 kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid brukte dere?

Anonymous poster hash: 69899...aad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan så uka di ut?

Husker du hvor mange kcal du spiste pr dag?

Anonymous poster hash: 69899...aad

Skrevet

Jeg spiste 1660 kcal pr dag, spiste alt (altså ingen regler, kun antall kcal), og jeg trente ca 5 ganger i uka. Tre ganger i uka var det kondisjon (løping, spinning, aerobic, step osv), to ganger var det styrketrening (enten en styrktime eller med vekter).

Trente om morgenen (uten frokost), spiste så frokost (gjerne knekkebrød og en yoghurt). Spiste en frukt eller grønnsak etter et par timer, så lunsj. Gjerne et mellommåltid (ofte en liten sjokolade eller en yoghurt til), og så middag.

Var mye sulten i starten, men så vender kroppen seg til det. Gikk også på Reductil første måneden for å få bukt med verste sultfølelsen.

Drakk mye vann, lettbrus og te.

Skrevet

Jeg er på vei ned, er på -20 nå, skal ned 20 til.

Jeg har ikke trent, men spist meg ned.

Max 1800 kcal, vært knallhard på å ikke gå over dette. Har brukt vektklubb.no Les på ALLE matvarer ang kcal innhold så får du et sjokk. Jeg har ikke vært sulten, har proppet inn deilige kreative salater osv. Går en å sulter så kan en like godt avslutte kuren for det drar ned kvaliteten på livet mener jeg ;)

Men det er de dårlige vanene som må snu husk ;)

Anonymous poster hash: ee2e1...00d

Skrevet

Brukte 5 mnd på 30 kg.

Skiftet ut alt med grove produkter, mye bønner/ linser etc. Rene kjøtt og fiskeprodukter.

Kuttet ut sukker, tenkte på tallerkenmodellen.

Hadde5 måltider om dagen.

Talte ikke kallorier.

Anonymous poster hash: f6633...d1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...