Gå til innhold

Spiser barna deres kveldsmat foran barnetv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 3c621...126

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utgangspunktet ikke, men det hender.

Anonymous poster hash: 36f24...f30
Skrevet

Brødskiver, ja. Grøt, frokostblanding og yoghurt - nei.

Anonymous poster hash: 888d3...114
Skrevet

Ja,som regel.ikke de andre måltidene.

Anonymous poster hash: a0376...05b

Skrevet

Nei. Alle 4 spiser sammen ved bordet. Da jeg hadde bare ett barn skjedde det iblant, nå er det bare ikke aktuelt.

Anonymous poster hash: 3a55b...bf3

Gjest Julia1984
Skrevet

Spiser aldri foran TV.

Dårlig uvane.

Eneste er lørdags godteri på lørdagskvelden.

Skrevet

Ja, de spiser kveldsmat i stua når de ser på barnetv :)

Anonymous poster hash: 82ed5...a68

Skrevet

Vi spiser ikke i sofaen, men har ofte data med spisebordet, vi ser newton på nett tv :)

Anonymous poster hash: f222f...894
Skrevet

Nei, aldri. TV og spising hører ikke sammen hvis man tenker på helsa. Handle om at man ofte spiser mer enn nødvendig når man ser tv.

Anonymous poster hash: 09678...77e

Skrevet

Ungene mine spiser brødskiver foran TV morgen og kveld. Grøt, frokostblandinger og annet klin inntas ved kjøkkenbordet. 

Har forøvrig to småspiste barn, og kan bekrefte at de spiser bedre foran TV`n. Men de trenger all den næringen de kan få akkurat nå. 

Anonymous poster hash: 08754...d76
Skrevet

Ja, det gjør de. Ikke har jeg et snev av dårlig samvittighet for det heller. 2-åringen trenger uansett å få i seg mer mat.

Skrevet

En gang i blant, hvis hun er syk eller vi ikke er i rute tidsmessig, men som oftest spiser hun på kjøkkenet.

Skrevet

Nei, aldri. TV og spising hører ikke sammen hvis man tenker på helsa. Handle om at man ofte spiser mer enn nødvendig når man ser tv.

Anonymous poster hash: 09678...77e

Fakta at det blir ete meir foran TV, ja. Hvilket er grunnen til at vi gjer det..
Skrevet

Nei, aldri. TV og spising hører ikke sammen hvis man tenker på helsa. Handle om at man ofte spiser mer enn nødvendig når man ser tv.Anonymous poster hash: 09678...77e

Fakta at det blir ete meir foran TV, ja. Hvilket er grunnen til at vi gjer det..
Samme her...
Skrevet

Nei. 3-åringen spiser kveldsmat når barne-tv er ferdig

Anonymous poster hash: 30abf...363
Skrevet

Ungen min spiser noen ganger kveldsmat mens han er i dusjen til og med.

Anonymous poster hash: 33890...4d9
Skrevet

Ikke egne måltider, men en håndfull cheerios eller et eple får hun lov å kose seg med i sofaen mens hun ser på tv. 

Anonymous poster hash: 50ba5...fd5
Skrevet

Vi ser ikke på tv.

Anonymous poster hash: 5c979...b0f
Skrevet

Nei, vi spiser aldri foran tven med mindre det er helg. Og kveldsmat kl 18? Da er vi jo såvidt ferdig med middagen. Hvor tidlig spiser dere middag egentlig hvis dere har kvelds kl 18?

Skrevet

Jepp . Og har kun spisebord på stua pga lite kjøkken så barnetv må slåes av om de ikke skal se . Sitter tilogmed i sofaen :) og koser seg, og jeg sitter der koser meg med dem :)

Anonymous poster hash: c5ff9...3cb

Skrevet

De legger seg 18.30/ 45 så det blir kveldsmat da . Middag stort sett 16.00, noen gsnger 15.30. Ja er hjemmeværende mamma så har tid til middag så tidlig. Og ingen skolebarn enda så vi bestemmer tidspunkter selv :)

Anonymous poster hash: c5ff9...3cb

Skrevet

Nei. Man spiser ved spisebordet, ikke foran TVen.

Anonymous poster hash: 91fc8...eb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...