Gå til innhold

Tips til gaveønsker til 2 års gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min fyller snart 2, og familien etterspør ønskeliste. Noen med forslag? Hva liker din 2 åring? Hva er must have? Hva er nyttig?

Anonymous poster hash: b94ce...45c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bøker (Lillesøster bøkene, Neikob og Jakob og Mumitrollet). Min liker bøker med klaffer. Min gutt elsker Brio togbanen og biler (både Duplo og Little people biler, han har også bilbane fra Fisher Price. Min gutt ble 2 år i juni, og vi fikk et telt til han, men det viser han ingen interesse for.

Ellers så er Contigo/ Camelback drikkeflaske kjekt å ha.

Tøfferud og Vennebyen DVD.

Anonymous poster hash: db724...4f9

Skrevet

Vi ønsket oss klær, løpesykkel (den viser han ingen interesse for enda) alle mulige slags kjøretøy, det er det han leker mest med. Glemte å ønske oss sånn koffert man kan sitte på, bøker, burde ønsket oss brio togbane for det har han lekt med hos noen andre og syntes er kjempe gøy.

Skrevet

Når de er 2 så er det jo for store for babyleker men for små for de litt større lekene, så jeg har alltid sett litt framover da:

- Brio togbane, kan aldri få for mye av det, umulig å ødelegge og er populært i MANGE år.

- Lego, selv liten Lego, er ikke lenge før det er stas og det tar noen år å spare opp en grei mengde.

- Monster Truck fra Hot Wheels

- Ugly Monster (En bamse som promper når du trykker på magen og skriker når du trykker på øyet. DET er morsom det.....vistnok).

- Lekekjøkken

- Hot Wheels bilbane til å feste på vegg. Skikkelig morsomme og sparer gulvplassen.

- Playmobil

- Hoppeball (en slik stor en man sitter på. Er høyt elsket her hjemme)

Skrevet

Sparkesykkel med tre hjul (to foran og ett bak)

Anonymous poster hash: 0d8a9...79e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...