Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Tenk å få beskjed om å være 8 cm, og plutselig "ups eg tok visst feil! Du har 2-3. Cm åpning!!" :-( Jeg tror seriøst jeg hadde kvelt den jordmoren!!! Anonymous poster hash: 28e22...e41
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Jeg hadde nok kvelt ho ja! Men tenk kor vondt den fødende har det når hun virkelig har 8 cm, ser jo ut som om hun ikke klarer mer! Anonymous poster hash: 50ac2...199
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Hvordan går det an å ta så mye feil? Jeg ville nok også blitt litt sinna, jeg mener, 2-3 cm er ikke engang aktiv fødsel! Anonymous poster hash: 92493...a4e
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Kjenner ei som fikk beskjed om at hun hadde mye og 10cm og kunne begynne å presse. Hun pressa og pressa, men ingenting skjedde. Hun fikk ei ny jordmor, siden hun forrige var ferdig med skiftet. Hjerterytmen til den lille ble dårlig, og "nye" jordmoren sjekket åpning, og den var bare 4 cm Tenk å kunne ta så feil. Det hele endte med ett hastekeisersnitt. Anonymous poster hash: 4b361...38e
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Kjenner ei som fikk beskjed om at hun hadde mye og 10cm og kunne begynne å presse. Hun pressa og pressa, men ingenting skjedde. Hun fikk ei ny jordmor, siden hun forrige var ferdig med skiftet. Hjerterytmen til den lille ble dårlig, og "nye" jordmoren sjekket åpning, og den var bare 4 cm Tenk å kunne ta så feil. Det hele endte med ett hastekeisersnitt. Anonymous poster hash: 4b361...38e Ordet mye i første setningen skal bort;-) Anonymous poster hash: 4b361...38e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå