Gå til innhold

Ungene sover og klokken er bare 18!! :) halleluja!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det er første gang begge to har sovnet så tidlig:) eldste har vansker med å falle til ro og sovner som oftest ikke før kl 21-22, men idag var begge to helt utkjørt og sovnet på sofaen mens jeg vasket opp:)

Deilig å få en kveld for meg selv og deilig for ungene som får sove i 13 timer i natt :)

Anonymous poster hash: dc7af...240

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Woop woop..håper de ikke våkner ferfog ladet i 22 tiden da, eller enda verre i 05 tuden :)

Skrevet

Lykke til i natt :-)

Anonymous poster hash: 9425d...1b4

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Diigg!! Da var de nok slitne.. håper de sover like lenge som de pleier også :)

Skrevet

Har aldri skjønt greia med å få ungene til å sovne tidligst mulig jeg...

Anonymous poster hash: d2656...ab4

Skrevet

Hvis du leser skikkelig så ser du at det er første gang begge to sovner så tidlig, minste på 3 sovner som oftest rundt 19-19.30 tiden og eldste på 6 sovner mellom 21-22 hver kveld pga diverse ting.

Så ja det er deilig å få mer en 1 time for meg selv om kvelden!

Skrevet

Men har du virkelig lagt ungene klokken 1800? Eller sovnet de foran TV`n`? Hvor gamle er barna dine da?

Anonymous poster hash: 25990...5c1
Skrevet

Beklager, ser nå at de er 3 og 6 år.

Skrevet

Mine på 1 og 3 legger seg alltid 18 ;) så skjønner godt at du syns det er deilig med en kveld alene!

Skrevet

Hadde jeg lagt barna mine kl 18 hadde det vært morgen kl 05-06. Her er det leggetid 1930 på minste, eldste 20.00. 2 og 4,5 år

Anonymous poster hash: 98647...244
Skrevet

Mine på 1 og 3 legger seg alltid 18 ;) så skjønner godt at du syns det er deilig med en kveld alene!

Lar du ikke barna få se på barnetv engang? Ihvertfall 3 åringen??

Til hi: deilig å få kvelden for seg selv :) misunner deg det :)

Og jeg skal krysse fingrene for at de ikke våkner før i morgen tidlig ;)

Anonymous poster hash: 525d5...eeb

Skrevet

Men har du virkelig lagt ungene klokken 1800? Eller sovnet de foran TV`n`? Hvor gamle er barna dine da?

De sovnet av seg selv, jeg var på kjøkkenet for å vaske opp. De satt og så på barnetv. Var på kjøkkenet i ca 6-7 min og da jeg kom inn i stuen var begge sovnet:)

Normalt legger 3 åringen seg mellom 19-19.30. 6åringen har innsovnings problemer å sovner mellom 21-22 hver dag.

Vi er ute av døren kl 07.00 hver morgen..

Skrevet

Sansynlegvis fordi du i likhet med meg har barn som er greie å ha med å gjere etter ein sein kveld også.

Men eg innrømmer glatt at eg enkelte dagar er superhappy over å legge ho kl 19 :)

Skrevet

De sovnet av seg selv, jeg var på kjøkkenet for å vaske opp. De satt og så på barnetv. Var på kjøkkenet i ca 6-7 min og da jeg kom inn i stuen var begge sovnet:)

Normalt legger 3 åringen seg mellom 19-19.30. 6åringen har innsovnings problemer å sovner mellom 21-22 hver dag.

Vi er ute av døren kl 07.00 hver morgen..

Ute av døren kl 7 og hjemme kl?

Anonymous poster hash: d21ac...73d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...