Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Jeg holder på å bli sprø av denne morsmelkbæsjen. Den sitter virkelig i klærne! Jeg har en helt hvit bukse som lillegullet sprutbæsjet ned da han lå på stellebordet. Den buksa får jeg ikke ren. To store gule flekker foran på buksa mi. Har brukt flekkfjerner uten effekt. Skylte opp flekken straks uhellet skjedde, men den gule fargen henger i. What to do ? Anonymous poster hash: 501a1...273
tustemor Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Har du prøvd den der rosa greia, oxywhite? Reklamen er teit, men syns den funker bra. Om buksa er i bomull kan du jo legge den i klorvann litt? Leste at de fleste flekker går bort med å bløtlegge plagget i vann i et døgns tid. Prøv det først, også flekkfjerner etterpå?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Ja, det kan jeg alltids prøve, siden den er hvit. Men har også diverse sengetøy som ikke er hvitt og i tillegg bodyer som ikke er hvite - hva gjør man med dem da? Anonymous poster hash: 501a1...273
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå