Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Er gravid i uke 16 og fikk i dag plutselig veldig mye, trykt brunlig slim som kom ut. Hva kan dette være, kan det være sammenheng med sex dagen før? Det var veldig tykt altså. Anonymous poster hash: 7da7a...a43
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Ingen? Anonymous poster hash: 7da7a...a43
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Jeg var plaget med småblødninger/ spotting/ brunlig utflod sist svangerskap. Hadde visstnok med tynnere slimhinner som blør lettere under graviditet. Jeg var veldig bekymret for å ha sex tidlig i svangerskapet fordi det gjorde det verre. Legen min sa det var ganske vanlig. Men jeg kan ikke stille noen diagnose over nett! Mest sannsynlig er det ok. Er du bekymret, kontakt legen din eller jordmor. Skader ikke å være på den sikre siden. Anonymous poster hash: ecba6...13a
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Jeg hadde ofte brunlig slim i begynnelsen, men fikk beskjed om at så lenge det ikke var masse friskt RØDT blod, så trengte jeg ikke bekymre meg.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Så lenge det er brunt og ikke rødt så fikk jeg vite alt var ok.. Spørs om det ble et sprukket blodkar etter sex, men det ble liggende "inne", om det kommer ut en god stund etter så "levrer" det seg.. Men er du usikker kontakter du jordmor/lege, bør ikke ta alt som sies på nett som fakta for egen hendelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå