Gå til innhold

Maling av stol-gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

er det noen som har peil på maling her?

Er litt engstelig for å male i og med jeg er gravid, men er over de første 12 ukene da..

Skal bare male en trefarget babystol til hvitt, men aner ikke hva som er lurest.

Har lest at en burde bruke vannmaling men at oljemaling/gulvmaling er mye bedre og flasser ikke like lett av ?

Pluss at jeg burde puss stolen og påføre heftgrunning først.. er det lurt som gravid? og hva slags hvitmaling burde jeg gå for, evt lakk over?

Har rett og slett ikke peiling !! stolen skal stå i et annet rom hvor jeg kan lufte godt, men kan også kjøpe en eller annen maske mens jeg maler..

Noen som har tips ?? :)

Anonymous poster hash: ec686...0e0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen ? :)

Skrevet

Det finnes ikke oljemaling med skadelig avdamping lengre. Bruk vannbaser oljemaling, da trenger du ikke lakk over. 40 i glans. Om den ikke er behandlet med noe bruker du bare kvist og sperregrunning deretter to strøk med maling. Mal ute, så er det ingen problem :)

Skrevet

Jeg malte en vegg på soverommet og to nattbord da jeg var gravid

Brukte sens sin maling og hadde god utlufting på rommet da jeg malte. Sov på gjesterommet et par netter mens malingen tørker og lukta var ute av rommet:-)

Skrevet

tusen takk :))

Skrevet

Kjøpte maske da jeg malte gangen med sens forrige gang jeg var gravid. Oljemaling er det giftig avdamping av, det som er ille med oljemaling er at den damper av over mye lenger tid. Men siden det bare er en stol så ville jeg nok ha malt den ute, helst satt den ut i en bod eller lignende en liten stund

Anonymous poster hash: f4da8...098

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...