Gå til innhold

Middagstips ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 716b9...696

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stekt flesk med løksaus til middag her i dag:-)

Skrevet

Kyllingfilet i biter som du marinerer i en god marinade. Sukkererter, paprika, rødløk, hjertesalat, reddik og cherrytomat, en dressing på kesam, fullkornspita som du fyller m dette. Raskt, sunt, godt!

Skrevet

Blir moussaka her. Laget med aubergine. - og hvitløksbaguetter og en salat :) 

Skrevet

I dag har vi hatt enkel, god og sunn mat. Kyllingfileter delt sånn at de blir halv tykkelse (stekt på panne), wokede grønnsaker (hadde søt paprika, gulrot, brokkoli, løk, sommerkål, en neve nøtter) , ris og hjemmelaget, enkel kyllingsaus (koke ut pannen etter å ha stekt kyllingen, tilsette litt melk og fløte og krydder etter smak /evt buljongterning). Nam-nam.

Anonymous poster hash: c0ea1...aa2

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Vi har litt dårlig råd for tiden, så jeg forsøker å bruke det vi har i fryser og skap. Vil ikke handle annet enn om det virkelig er nødvendig.

Vi skal spise en type pytt i panne blir det vel, kutter opp kyllingkjøttboller som jeg steker sammen med oppkuttet løk og steker til slutt ris sammen med dette. Å så steker jeg noen potetbåter i ovnen for å ha ved siden av. Enkelt og greit :-) kanskje ikke verdens sunneste middag, men mat må vi ha.

Skrevet

Vi skal grille marinerte koteletter, som tilbehør blir det ris, grønnsaker og salat. Sein middag på oss... :-)

Anonymous poster hash: 286c9...67e

Skrevet

I dag grilla indrefilet av lam, kalkunfilet og filetkotelett av svin. Salat, ovnsstekte grønnsaker og potetsalat til.

Skrevet

Kyllingfilet og bacon i fløtesaus med hvitløk, paprika og purreløk. Pasta ved siden av. Perfekt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...