Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Han er en lat dott. Innså det bare litt seint:( I hverdagen etter jobb er det kun trening som får han opp fra sofaen. Og når det er ferie skal en ikke gjøre moe heller dvs hagearbeid, male hus, beise osv. Så da må jo jeg gjøre det ellers ville det sett katastrofalt ut her. Tenker at vi må selge det store huset og få oss en leilighet eller noe lettere å holde. Det samme gjelder for husarbeid. Nå har han vært på manneferie med hobbyen sin en uke og når jeg i dag spør om han kan hjelpe til ute, så får jeg til svar at jeg ikke må spørre om noe i dag. Svaret er nei og han kan kanskje gjøre det i morgen. Klokka var da ett og han lå i sengen. Jeg blir så provosert at det klikker nesten. Og så går jeg ut fra rommet. Da sier han at det skulle ikke mer til nei. Møkkamann. Nå er han ute og trener igjen, selv om han gjorde det hele sist uke også. Jeg har ikke lyst å være mor til flere barn? Jeg vil ha en partner som jobber sammen med meg, ikke mot meg:( Buhuu Anonymous poster hash: 35af2...9b4
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Du får gi han en oppvekker da? Så lenge du lar han drive på slik, så vil han jo ikke forandre seg... Jeg hadde aldri giddet å levd livet mitt med en slik person iallfall. Veldig takknemlig for at jeg har funnet en person som stiller opp og respekterer meg 100%. Er vist ingen selvfølge når jeg leser her inne. Lykke til! Håper dere finner ut av det. Anonymous poster hash: 61a48...dbf
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Enig i at han trenger er oppvekker. Kanskje droppe å rydde og vaske hans klær, så han ser hvor kjipt det er når det flyter og klærne ikke er på plass i skapet...? Kjenner følelsen, har vært sånn her i perioder også. Lykke til! Anonymous poster hash: 82b65...975
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Stikk av en uke og la ham være hjemme med ungene. Anonymous poster hash: 4f91c...8c6
NettoppJa Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Lei inn noen til å gjøre det, og hvis han syns det blir for dyrt så...ja...da har han to valg. Gjøre det selv eller flytt til en mer lettstelt bolig. Ikke snakk om at jeg hadde giddet å gjøre sånt uten å ha med mannen på laget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå