Gå til innhold

hjelp med samlivsbrudd :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og samboeren gårfra hverandre nå, og jeg trenger litt hjelp. jeg vil gjerne være den som har har guttungen fast, og at han har vanligsamvær med far. problemet blir at det er nok ikke det far vil. jeg regner med at han kommer til å ønske at det blir omvendt. vi har begge like god tilknytning til 2 åringen, og begge er like gode foreldre. han jobber og jeg er student. tror dere at han kan være den som får hovedomsorgen? og hvilke argumenter kan jeg bruke?

Anonymous poster hash: 12a87...da1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet er under 3 år og det blir nok sett på som at mor er hovedomsorgsperson. Dette må dere ta opp på mekling på familievernkontoret. Lykke til :)

Skrevet

Hvem av dere var lengst hjemme i perm?

Ettersom du er student så vil jeg tro du er mer tilgjengelig for barnet i hverdagen enn far.

Anonymous poster hash: 9f486...6ea

Skrevet

Hvem av dere var lengst hjemme i perm?

Ettersom du er student så vil jeg tro du er mer tilgjengelig for barnet i hverdagen enn far.

jeg var lengst hjemme.. og ja, jeg kan hente tidlig og levere sent.

huff.. er så redd for at far trekker det lengste strået..

Skrevet

Barnet er under 3 år og det blir nok sett på som at mor er hovedomsorgsperson. Dette må dere ta opp på mekling på familievernkontoret. Lykke til :)

men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal legge frem saken.. vil ikke bli overkjørt..

Skrevet

Familievernkontoret kan ikke bestemme noe rundt samvær de kan bare komme med anbefalinger.

Bare vær tøff og ikke la deg overkjøre. Argumenter med at gutten er mest knyttet til deg fordi du har vært lengst hjemme med ham, og at han får kortere dager i barnehagen hos deg.

Ikke la deg overkjøre bare. Ta ev kontakt med advokat om du føler deg overkjørt eller om du føler at du ikke klarer å argumentere.

Skrevet

jeg vet de ikke bestemmer, men jeg føler ikke argumentene er sterke nok.. føler bate at jeg er ego og at jeg kommer til å slite med å overbevise ham..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...