Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Jeg har gnålt om hvor du kjøpte den nydelige brudekjolen din en gang før, men du holder visst kortene dine tett til brystet... Så jeg prøver meg igjen jeg da. Har du lyst til å dele navn på butikk og modell? Pretty please...? Anonymous poster hash: ed0b4...d76
Musemorbr / Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Haha! Har du gnålt om det sier du? Du kunne bare ha sendt en privat melding så du var sikker på å få frem budskapet. Jeg har da flere ganger sagt at jeg kjøpte kjolen min fra kina. jjshouse.com Hverken mer, eller mindre. Skal se om jeg finner link til modellen nå.
Musemorbr / Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 http://www.jjshouse.com/no/Linjeform-Off-The-Shoulder-Chapel-Slep-Sateng-Tyll-Brudekjole-Med-Blonder-002011393-g11393
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Oh wow!!! Den var fin!
Musemorbr / Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Takk. Jeg ble veldig fornøyd og følte meg fin i den. (Min var ivory og ikke champagne.) Et lite tips.. husk å regne med toll og moms hvis man bestiller noe derfra.
pip pip Skrevet 29. juli 2013 #6 Skrevet 29. juli 2013 Nydelig kjole!! Tenkte å kjøpe brudepikekjole il datteren min derfra nå
Gjest meg&mini Skrevet 29. juli 2013 #7 Skrevet 29. juli 2013 Hellandussen, tipper du var nydelig! Kjempe fin kjole
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #8 Skrevet 29. juli 2013 Der var den ja!!! Nydelig kjole! Hvordan er den i størrelsen? Vil egentlig ikke ha slep, lurer på om det går an å sy den om så den går bare ned til gulvet foran og bak.. Kan du ikke legge ut det bildet av deg i den en gang til 'a... Anonymous poster hash: ed0b4...d76
Musemorbr / Skrevet 29. juli 2013 #9 Skrevet 29. juli 2013 Jeg tror ikke det går å legge ut bilde fra mobil. Jeg fikk min sydd på mål. Koster bare en hundrelapp ekstra, tror jeg det var. Den var nøyaktig som bestilt i str. Du kan selvfølgelig be dem om å fjerne hele slepet hvis du vil det.
Musemorbr / Skrevet 29. juli 2013 #10 Skrevet 29. juli 2013 Jeg prøver å legge ut et bilde. Litt teit, for her hadde jeg nettopp vært og tisset, og ingen la merke til at jeg da ble gående med en fold på ryggen en stund. Ja, ja... du får et inntrykk av kjolen i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #11 Skrevet 29. juli 2013 Jeg prøver å legge ut et bilde. Litt teit, for her hadde jeg nettopp vært og tisset, og ingen la merke til at jeg da ble gående med en fold på ryggen en stund. Ja, ja... du får et inntrykk av kjolen i alle fall. Wow... Nydelig!!! Hjertelig takk for link og tips! Anonymous poster hash: ed0b4...d76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå