Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Har en gutt på 2 år som for ei stund siden gikk rundt med 4-6 spader i hendene eller bak på sykkel osv. Han brukte de sjelden til å grave med, mem hadde de altså med nesten overalt hvor han gikk. Nå har han ei esie hvor han har gatekritt og av og til ett hoppetau (og får heilt panikk og plukker ut alt ac små steiner,blader som kommer oppi. Er det normalt og når går det over?;-) Føles liksom så meningsløst;-) Store snuppa gikk ikke gkennom denne perioden:-) Anonymous poster hash: cad50...16a
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Begge mine har gått igjennom perioder de "dro rundt" på ting som ikke ga noen mening. Krise hvis ikke akkurat den og den tingen var i hånda under bleieskift osv. Jeg lot de holde på og plutselig en dag var det over. Ingen av dem har noen "sære" interesser nå. Anonymous poster hash: d0848...aa3
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Gutten her er 2,5 år, og hadde en periode hvor han dro rundt på en bøtte og en spade, brukte det aldri, bare gikk med det, nå er det tomflaske som er "yndlingen".. Lar han styre rundt med det jeg, slikt har det med å gå over har jeg hørt
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Det du beskriver er ikke sært i det hele tatt, slapp av Anonymous poster hash: 84e7d...0f0
petite fleur Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Begge mine gutter har gjort dette rundt 2-årsalder - og mine gutter er aldeles ikke sære
Flutterby Skrevet 29. juli 2013 #6 Skrevet 29. juli 2013 Har jobbet i barnehage og det er helt vanlig at unger i den alderen samler rundt på ting og trekker dem med seg. Måtte en periode ta bort dukkevognene på avdelingen da de ble stappet fullt med alt fra perlebrett til plastmat og bare kjørt rundt med. Eneste jeg ville vært obs på er om sønnen din drar rundt på alle lekene sine bare fordi at ingen andre barn kan få låne/leke med dem, da dette er litt uheldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå