Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Er det noen her som sminket seg selv når de giftet seg? Hvordan ble resultatet? Hva er viktig å huske på? Hva er største forskjellen på egenlagt sminke og sminke lagt av en proff? Anonymous poster hash: 0c9ec...7a9
Edelweis Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Jeg gjorde det. Liker ikke at andre sminker meg. Ble veldig fornøyd med resultatet. Øvde meg flere ganger i forveien. Farhet øyenbryn til frisøren da.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Jeg gjorde det. Pleier aldri å sminke meg til daglig. Gikk til en hudpleier og fortalte hvordan jeg ville ha det og hun viste meg. Hun ga meg også tips om hva jeg skulle kjøpe av sminke for å få samme resultat. Kjøpte foundation av henne. Det ble ble bra. (Giftet meg i bunad og skulle ha nøytral sminke). Anonymous poster hash: dd5fb...9d1
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Jeg gjorde det. Liker ikke at andre sminker meg. Ble veldig fornøyd med resultatet. Øvde meg flere ganger i forveien. Farhet øyenbryn til frisøren da. Kjøpte du mye ny sminke? Det var et godt tips å få de farget (og nappet) hos frisør først. Bryna er viktige.. Hva er dine beste tips? Jeg fant fotballfrue sine tips, da hun giftet seg. Men det var nå veldig voldsomt!! Anonymous poster hash: 0c9ec...7a9
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Jeg gjorde det, men så er jeg vant til å sminke meg da. Ville se ut som meg selv, ikke en sminkedokke. Sjekket på nett etter sminketips og øvde meg mye i tiden før, og kjøpte bra sminke på nettbutikker. Jeg fikk faktisk mye skryt, også fra ei jeg kjenner som er make-up artist.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #6 Skrevet 29. juli 2013 Jeg gjorde det selv. Har blitt sminket mange ganger av diverse stylister og har fått noen tips der. Synes jeg ser best ut når jeg gjør det selv. Søsteren min var med meg på badet, og hun insisterte på øyenskygge i rosa toner, noe som var helt nytt for meg. Heldigvis ble det veldig bra, for jeg hadde ikke hatt tid til å vaske det av Anonymous poster hash: 0deaf...8cd
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #7 Skrevet 29. juli 2013 Hvis du føler deg pen når du sminker deg selv, så gjør det selv! Jeg har sett mange bruder som har falt i sminkefella og ser ut som sirkusklovner etter at andre har sminket de. Meg inklusiv. Det ødela hele dagen for min del. Anonymous poster hash: bd4b0...5cb
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #8 Skrevet 29. juli 2013 Jeg gjorde det selv. Ble veldig fornøyd. Jeg vet hvordan jeg vil ha det. Har sett nok av oversmikede bruder til at jeg ville overlate det til andre. Jeg ser ut som meg på bryllupsbildene. Anonymous poster hash: 3bfd8...fd7
Edelweis Skrevet 29. juli 2013 #9 Skrevet 29. juli 2013 Jeg gjorde det. Liker ikke at andre sminker meg. Ble veldig fornøyd med resultatet. Øvde meg flere ganger i forveien. Farhet øyenbryn til frisøren da. Kjøpte du mye ny sminke? Det var et godt tips å få de farget (og nappet) hos frisør først. Bryna er viktige.. Hva er dine beste tips? Jeg fant fotballfrue sine tips, da hun giftet seg. Men det var nå veldig voldsomt!! Anonymous poster hash: 0c9ec...7a9 kjøpte kun en vannfast mascara. Bruker ordentlig sminke til hverdags så trengte ikke mye nytt. Passer best med dus rosa og brune toner, hadde også det i buketten min på dagen. Jeg liker at det passer sammen. Ferskenroser og rød leppestift blir feil for meg. Gå for farger som passer din hudtone tips:gå til parfymeri å be om prøver på skikkelige produkter, da slipper du å kjøpe dem om du ikke vil bruke masse penger på produkter du ikke bruker til vanlig. Foundation får jeg alltid prøver på i en liten krukke før jeg bytter merke. Estee lauder double cover anbefales til en slik dag. Sitter i evigheter.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #10 Skrevet 29. juli 2013 Jeg sminket meg selv, veldig fornøyd. Aldri sett en brud sminket av proffe som ikke ser ut som en russisk postordrebrud på nært hold, ikke noe fint når det blir så voldsomt. Tenkte ikke på noe spesielt. Litt concealer rundt nesa og på haken (blir lett litt rød der), litt lett foundation, lipgloss, mascara. Synes selv jeg er veldig fin på bildene, og med naturlig sminke ser man bra ut på nærbildene også. Anonymous poster hash: ff1bf...4d9
Elsker livet Skrevet 29. juli 2013 #11 Skrevet 29. juli 2013 Jeg liker å se ut som meg selv, også den dagen jeg giftet meg. Sminket meg selv som jeg gjør til vanlig. Giftet meg i bunad om det har noe å si, og syns jeg er relativ flink med sminkesakene mine.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #12 Skrevet 29. juli 2013 Vær obs på foundation med SPF i. Solfilter reflekterer blitzen og kan gjøre at du blir grå i ansiktet. Ellers er det bare å øve seg litt sånn at du har det i "fingrene" til bryllupsdagen. Bruk speil og stå i et vindu, helst utendørs, sånn at du ser hvordan det blir i dagslys og "nærbilde". Less is more. Foundation kan godt bare brukes på div partier i ansiktet (der man trenger det mest for å få samme hudtone som resten av ansiktet) f.eks. Bruk gjerne et mattende transparent pudder mellom brynene, på haka, nesetippen, samt kinnne ved nesen dersom du har store porer. Denne kan godt bli med i veska hele dagen sånn at du kan matte ned underveis. Vannfaste produkt holder lenger. Hilsen MUA Anonymous poster hash: 86027...7b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå