Gå til innhold

Flere som ikke har fått barnetrygda enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har enda ikke fått den for denne mnd, og lurer på om det er flere? Har alltid fått den rundt den 25, så uvanlig å få så seint.

Er det noe tidspunkt som er satt hvor alle skal ha fått?

Videoannonse
Annonse
Gjest DeBlå
Skrevet

Den skal vel komme innen siste virkedag i mnd.

Gjest sussie77
Skrevet

Får den alltid siste dagen i måneden jeg .:)

Skrevet

Får den alltid den siste virkedagen i måneden

Skrevet

Jeg har ikke fått. Bruker å få den 29-30

Anonymous poster hash: a91bd...023
Gjest DeBlå
Skrevet

Sjekket nå, og jeg har heller ikke fått.

Skrevet

Har alltid fått barnetrygd siste hverdag i mnd, og jeg har fått det i nesten 13 år

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her regner jeg med at den ikke kommer før i morgen eller i over i morgen..

Skrevet

Får alltid siste virkedag i mnd.

Anonymous poster hash: 007f6...c2d

Skrevet

Er vel siste dagen i mnd. den kommer? Datoene står på nav sine sider.

Skrevet

Jeg har også alltid fått rundt den 20-25, og nå når jeg virkelig trenger dem NÅ har de selvsagt ikke kommet! Er helt stressa..

Anonymous poster hash: b432b...dd3
Skrevet

Jeg har fått den 23. hver måned hittil, men nå som jeg ikke får penger fra Lånekassen og jeg trenger pengene mer enn noen gang skal de selvfølgelig ikke komme før siste dagen i mnd... Irriterende.

Skrevet

Har aldri fått den før siste virkedag.

Skrevet

Jeg har fått den 23. hver måned hittil, men nå som jeg ikke får penger fra Lånekassen og jeg trenger pengene mer enn noen gang skal de selvfølgelig ikke komme før siste dagen i mnd... Irriterende.

Da er vi i akkurat samme situasjon :/ Er jo utrolig typisk at det er sånn!

Skrevet

Herrefred er dere så avhengig av 970 kroner?? Da burde dere kanskje ikke satt barn til verden. Den utbetales for øvrig siste virkedag i måneden :-)

Anonymous poster hash: f149f...f4e
Skrevet

Herrefred er dere så avhengig av 970 kroner?? Da burde dere kanskje ikke satt barn til verden. Den utbetales for øvrig siste virkedag i måneden :-)

Drit og dra....

Skrevet

Drit og dra....

Er forøvrig ikke avhengig av de 970 kronene, men du kan drite og dra åkke som, om du ikke har noe bedre å komme med.

Skrevet

Vel, de nesten 2000 kr i mnd utgjør matbudsjettet til meg og guttungen, så er en fordel at de kommer ja ;) 

Forøvrig enig med nistepakka, drit og dra.

Anonymous poster hash: b432b...dd3
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Du vet det kanskje ikke, men det er faktisk noen som har mer enn ett barn, og da kan de pengene være en viktig del av månedsbusjettet. Nå når det har vært ferietid og kanskje man har brukt litt ekstra, er det nok mange som venter på barnetrygden.

Og du....når det gjelder å ikke sette barn til verden.....kanskje empati og intelligens også burde være et krav for å få lov til å bli foreldre? Mulig du hadde strøket der, gitt...

Skrevet

Har du ikke noe konstruktivt å komme med, så la vær! Sånne kommentarer er helt tåpelige siden de som kommer med de ikke har peiling. Blir faktisk like dumt som å si at du ikke burde sette unger til verden siden du virker så dømmende, og da vil være et dårlig forbilde for barna dine.

Jeg har selv tatt det valget å være hjemme med datteren på 17 mnd i hele sommer uten betaling nettopp fordi økonomien vår tillater det. Studerer til vanlig, eier hus, bil og tomt. Er i planleggingsfasen til å bygge eget hus.

Er ikke snakk om å være avhengig av 970kr. De 970kr er datteren sine, og vi kjøper det hun trenger av de eller sparer de til henne, alt ettersom. Nå begynner hun i bhg på torsdag, og hadde planer om å bruke de til det. Har hele tiden fått pengene den 25, men tydeligvis ikke denne mnd.

Må være lov å spørre om noe så enkelt som dette uten å få stempelet å være uegnet til å ha barn. Enkelte på dette forumet fremstår som de har svært lite mellom ørene!

Skrevet

pleier og å få de noen dager før men tipper de er inne på konto ikveld eller i morgen tidlig.

Skrevet

blir så forbanna !

skulle ikke satt barn til verden fordi en er avhengig av 970 kr?

hva faen er det for et utsagn ?

- Nei det er mye bedre for dem som ikke har så sykt god råd å ta abort, det er MYE bedre for ungen...

Det finnes nok av grunner til at man trenger de pengene en måned, særlig nå i ferien, og i tillegg så er dette en "fast inntekt" man regner med.

Om det går til å betale ned på en Porche eller for å gi mat til ungen er vel ett fett, regninger og utgifter har vi alle uansett hva vi tjener !

Dessuten er jeg så dritt lei av de "perfekte" kjerringene her inne som alle har minimum 50 000,- på buffer, og alt de trenger utover det..

Enten så ønsketenker mange av dere, ellers er dere bare toppen av et isfjell, for det finnes så sykt mange der ute som så vidt klarer å stokke om så de har til mat klær og aktiviteter for barna ut mnd,,,

- Og er man i den situasjonen så er det rett og slett KJIPT i seg selv, om ikke andre drittkjerringer her på forumet skal rakke ned på og fortelle hvor udugelige dem er som foreldre av den grunn.

Hva skjedde med empati og støtte?

For alt dere vet kan det hende hun som har dårlig råd eier et hus, men etter skilsmisse har vært nødt til å betale ut mannen, samtidig holde andre utgifter alene. Burde hun visst dette før hun fikk barn?

For det kan faen meg skje med hvem som helst av dere !

tenk på det den dagen det skjer deg, Karma is a bitch !

At the end of the day er det uansett kjærlighet og tid et barn setter pris på, har dere misforstått og tror at kjærlighet er å kjøpe ungene deres, eller ha det fineste huset osv så har dere allerede tapt...

Noen jobber mindre for å være mer med barna sine og tjener ikke fullt like mye i penger, men de tjener ALT de mener er verdt det gjennom tid til barna sine...

Skjerp dere, alle perfekte kjerringer, hvis noen ER avhengig av 970 kroner så er det vel en grunn til det, og hva med litt empati i steden.

Anonymous poster hash: a6abb...921
Skrevet

Ikke dette igjen, det blir for dumt!
Skrevet

970? Prøv 2900 :D Og ja, jeg trenger de pengene. Nesten 3000,- er mye penger for meg

Anonymous poster hash: 01b1c...20d

Skrevet

Du bør roe deg vel.. De fleste som blir litt panisk av dette, er alenemødre, vi får 970 kr pr barn + 970 kr ekstra. Mange får også småbarnstillegg på 660 kr. Her får jeg ca 3000,- når barnetrygda utbetales, de er viktige for å få økonomien til å gå rundt.

For øvrig viste jeg ikke at far til ungene kom til å stikke fra familien sin "fordi han ikke var klar for det" når eldste ble 2 år. Ellers hadde jeg nok stått over å få barn med han, for drittsekken har flyttet til et annet land, så det å få barnebidrag ble lettere sakt enn gjort. Hipp hurra....

Anonymous poster hash: ee07a...a5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...