Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Med to små hjemme, en nyfødt og en på tre. Treåringen er konstant borte hos babyen og er så uforsiktig at jeg ikke tør gå ifra. Heller ikke når minsten ligger i grinda, storesøster klatrer opp. Uff, er så stressa at jeg får ikke gått på do når jeg må haha, livets realiteter.,. Forresten, grunnen til at jeg har tid til å skrive dette er at nå sover minsten (som vanlig maks en halvtime) og stotesøster er hos naboen som heldigvis kom hjem. Og nå må jeg ikke bæsje, typisk hihi:) puh, sommerferie er intenst!!! Anonymous poster hash: fdac8...982
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Haha, her kjenner jeg meg igjen. Ta med baby og legg på badegulvet på et teppe. Hvis treåringen følger etter så har du i hvert fall kontroll på hva de driver med mens du sitter på do Privatliv på do? Det får du om noen år! Anonymous poster hash: 8e820...554
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Hadde nyfødt og toåring hjemme. Babyen lå i vogna i stua for å 'unnslippe' storebror av og til. Han klatret ikke på den. Husker det var vanskelig å få til dusj eller dobesøk, og aldri alene. Men nå er det nesten enda vanskeligere, for toåringen og fireåringen krangler og slåss om de blir alene, og det er vanskelig å avverge når man sitter på do! Anonymous poster hash: fe722...b2a
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Hehehe.. Her hadde jeg baby og 1 åring samtidig, og jeg syntes det var stressende :-p Er jo ingenting i mot for en 2-3 åring i tillegg... Her hadde vi vugge til å henge i taket, om jeg måtte på do, plasserte jeg jenta i den og heiset den opp så storebror ikke hadde mulighet til å nå opp til henne.. Han var ikke sen om å prøve å tippe henne ut av vugga om han fikk muligheten, eller å prøve å klyve opp i vogna hennes...
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Er den overhengende fare for at eldste skader babyen da? Kanskje hun bare prøver å vise omsorg, men trenger litt veiledning... Altså litt ekstra ansvar, du, nå må jeg på do kan du passe på at babyen ikke stikker av evt skader seg. Så later du som du går på do mens du overvåker situasjonen. Hvis eldste gjør at babyen begynner å grine trøster du babyen ekstra mye og hvis det går bra så roser du eldste opp i skyene. Altså, må man så må man!! Anonymous poster hash: 5a9a3...bdc
Gjest sussie77 Skrevet 29. juli 2013 #6 Skrevet 29. juli 2013 Har hatt en baby og en på nesten 2 år hjemme, så kjenner til problemet. Ta med deg en av de på do. Eller ha 3 åringen i nærheten så du kan følge med henne.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #7 Skrevet 29. juli 2013 Jeg puttet babyen i lekegrinden og tok med eldste på badet Anonymous poster hash: 6f7e9...9bf
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #9 Skrevet 29. juli 2013 Her sitter jeg på do med både 3-åring og 6-åring. 9-åringen har heldigvis funnet ut at det er best med privatliv på do! . Hadde hatt en vippestol eller et teppe på badet å hatt baby i. 3-åringen her pleier å få lov til å styre litt med vann (han elsker det:p) mens jeg er på do eller dusjer! Anonymous poster hash: 47d2b...fbe
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #10 Skrevet 29. juli 2013 He he:) realitetene ved å få flere barn skjønner jeg. Bare å forberede meg til sept når lillebror kommer. Har en 2,5 åring fra før så blir spennende dager:) Anonymous poster hash: 68d37...b0f
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #11 Skrevet 29. juli 2013 Jeg hadde tvillingene med på do og på badet en laaang stund. Anonymous poster hash: 1c2e8...875
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #12 Skrevet 29. juli 2013 Oj. Er det bare jeg som er så heldig at jeg når som helst kunne gå på do med baby og toåring? Storebror gjorde aldri den minste ting med lillesøster, passet godt på og hentet smokk hvis hun trengte. Anonymous poster hash: 4fd15...6e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå