Light of my life Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Tilbake på jobb i dag etter 3 nydelige uker med ferie, og det suger grassalt Hjernen funker ikke, det er fint vær ute, og snuppa hylgråt da jeg leverte henne i bhg i dag morges Merker jeg misunner litt de som er hjemmeværende nå....
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Jeg er også tilbake på jobb. Ting går treeeegt. I tillegg til at helgens eskapader med litt for mye Cancerre Rosévin innabords ikke slipper helt taket i kroppen. Vil ha mer ferie!
Light of my life Skrevet 29. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2013 Jeg er også tilbake på jobb. Ting går treeeegt. I tillegg til at helgens eskapader med litt for mye Cancerre Rosévin innabords ikke slipper helt taket i kroppen. Vil ha mer ferie! Jeg lider også under overforbruk av rosevin i helgen (i hele ferien egentlig) Stønn, får håpe tirsdag blir litt lettere.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Satser på at tirsdag blir bedre ja. Skal ikke så mye til akkurat for øyeblikket. UGH!!! Hold ut, snart har vi "glemt" feriemodusen og finner hverdagen igjen, men akk så tung overgang da gitt...
frk Nilsen Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Huff, første dag her og. Sov nesten ikke i natt, klam og varm og sur. Kjempet meg opp 6.45 og fikk i meg en trippel americano på veien til jobb. Jobber heldigvis i staten og har masse flex så jeg fant ut at arbeidsdagen min var ferdig før 14 i dag Har hodepine, er nok en kombo av ingen vin og kaffeoverdose.
ms.Pond Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Vel, jeg har vært misunnelig på alle som har hatt ferie i mange uker nå, men om to dager er det endelig min tur! Er egentlig veldig fornøyd med det, for det ser ut som om jeg kan få finvær, i tillegg til at jeg kan peke nese til alle de som har flirt av meg fordi jeg er på jobb mens de tutler rundt og spiser is med familien. Hevnen er søt, muahaha Men på den annen side så regner jeg nesten med at finværet har rast fra seg nå, og at regntiden setter inn Og til dere som er ferdig, mucho symp, jeg føler med dere. Føler meg som en oppvridd skureklut etter en særdeles tøff vår og sommer, og det skal bli godt med litt familietid, hytteleie og sørlandsidyll Og et bryllup til å inspirere mine egne planer
Light of my life Skrevet 3. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2013 Vel, jeg har vært misunnelig på alle som har hatt ferie i mange uker nå, men om to dager er det endelig min tur! Er egentlig veldig fornøyd med det, for det ser ut som om jeg kan få finvær, i tillegg til at jeg kan peke nese til alle de som har flirt av meg fordi jeg er på jobb mens de tutler rundt og spiser is med familien. Hevnen er søt, muahaha Men på den annen side så regner jeg nesten med at finværet har rast fra seg nå, og at regntiden setter inn Og til dere som er ferdig, mucho symp, jeg føler med dere. Føler meg som en oppvridd skureklut etter en særdeles tøff vår og sommer, og det skal bli godt med litt familietid, hytteleie og sørlandsidyll Og et bryllup til å inspirere mine egne planer Selv om jeg er pottesur for at min ferie er over betyr ikke det at jeg ikke kan unne andre etterlengtede late sommerdager! Håper du får sol og koser deg masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå