Gå til innhold

Noen god tidsfordrivstips?

Anbefalte innlegg

Gjest Anybody
Skrevet

Jeg er sulten, men faster. Trenger noe som tar hodet bort ifra sult :/

Etter operasjon en fredag, ligger jeg nå på et styggult rom og venter på operasjon nr 2.

Jeg orker ikke gå, har drypp og er illegalt der at jeg triller av gårde med dryppet mitt og setter meg i solen.. Så dette blir muligens sengedag :/

Operasjonen er 13/14 ish..

Nå har akkurat en sykepleier barbert me litt og kommentert hvor fiiiiiin piercingen min er (nei ikke navelen) så nå trenger jeg hjelp til å vite hva jeg skal tenke/ føle om det..

Men altså, noe tips til god underholdning?

Så et tips til dere: om dere (bank i bordet) ender på sykehus engang og deler rom med en annen, så spis for HELVETE ikke eple! Makan til ulidelig bråk!

*død over alle epler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får henge her inne med oss da, kjære. ;)

Krysser fingrene og alt jeg kan  for deg, håper at du er kvitt møkka når du er ferdig her nå, sånn at du slipper flere epleknaskende romkamerater! :P

*klem*

Skrevet (endret)

Svar med å tygge sørlandschips med åpen munn ;) (ikke akkurat fastende, men funker som støy)

Strikke, lese bok, se ræl på netflix +++ henge her å se hva crazy-annie finner på

Mens du strikker kan du klirre i pinnene for å irritere romkameraten

Krysser fingre og tær! Lykke til :)

Klem 

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Det ligger 42 episoder av Paradise Hotel Danmark gratis på tv3.no

Burde være nok til å slå ihjel tiden med, ho ho  :lol:

Gjest amandine
Skrevet

Kjære deg. Håper dagen har gått over all forventning! Tenk hva du har gått gjennom mens jeg har børstet sand ut av bil og barn... Man kan bli reflektert av mindre. Hell og lykke blåses din vei!

Gjest Anybody
Skrevet

God aften :) takker for tips! Jeg sov litt e rett og slett, ble så trett av endelig å kunne puste ut :)

Nå er jeg hjemme, spist mc Donalds! OG donut ;)

Nå har jeg smerter, og skuffende nok fikk jeg ikke med meg så mye som en ibux hjem fra sykehuset, ei heller resept på noe sterkere..

Fikk dog resept på sprøyter med noe greier som skal få meg i overgangsalderen, og det er jo alle 23 åringers drøm :/ så nå skal jeg sprøytes med dette vidunderet hver mnd i årevis.. Og til sykehuset hver 3. Lurer på om jeg skl få meg er som på hotellet og flytte dit :)

Sand og barn inn og ut av biler er ikke noe å kimse av Amadine! Du har gjort mer enn hva je har gjort i dag, så faktisk kun har ligget stille i en seng og blitt fikset på.

Btw noen her i overgangsalderen? Hvordan er det i ekte liv? Ziva du har peil sant?

Håper det blir dritkald vinter så kan alle vennene mine hutre og fryse, mens jeg svetter som en gris! Moahahaha!

Skrevet

Man overlever det meste.

Humørsvingninger (at gubben holder ut er et mirakel).

Hetetokter (E-vitamin og soya er til litt hjelp).

Kløe og tørke i Laura forekommer også. Der er nok jeg ikke så mye bevandret (heldigvis).

Hvis jeg ikke husker helt feil så har jeg deg på wordfeud og du har mitt tlfnr. Så det er bare å tekste eller ringe.

Gjest Anybody
Skrevet

Man overlever det meste.

Humørsvingninger (at gubben holder ut er et mirakel).

Hetetokter (E-vitamin og soya er til litt hjelp).

Kløe og tørke i Laura forekommer også. Der er nok jeg ikke så mye bevandret (heldigvis).

Hvis jeg ikke husker helt feil så har jeg deg på wordfeud og du har mitt tlfnr. Så det er bare å tekste eller ringe.

Takk! Når jeg er bedre skal jeg sannelig be de over på vin/kaffe/te :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...