Gå til innhold

London/Primark? Shopping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva handler dere på Primark? Og ellers i London? Er det noe som er billigere? Som f. eks hårprodukter, type frisørshampo osv? Eller nike free run? 

Anonymous poster hash: beb7a...284
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke kjempebevandret i Londons shoppegater, men var nå en tur i London for et par mndr siden. Gikk amok på Primark :o T-skjorter var sinnsykt billig, og de er like fine nå etter x antall vask. Billige vesker og smykker og sko - ja alt er billig der :) Er faktisk fornøyd med alt jeg kjøpte der.

Ellers ville jeg tatt turen innom Forever 21, masse fint og billig.

Aner ikke om frisørshampoo er billigere, det bestiller jeg alltid på feelunique.com. Joggesko var dyrt, i alle fall de stedene vi sjekket. Apotekvarer er billigere. Mamma kjøpe masse nikotintyggis, 1/3 av prisen her hjemme :)

Anonymous poster hash: 665b1...21d
Skrevet

Jippi, godt å høre at varene fra primark holder seg. Er jo så billig der. Har ikke vært i london siden 2010 så mye er gått i glemmeboken :)

HI

Anonymous poster hash: beb7a...284
Skrevet

Går amok på Primark hver gang :-P Syns ikke kvaliteten der er noe dårligere enn andre billigkjeder. Har et par converse-kopier derfra som har vært bedre på foten enn de ekte og som jeg har gått i filler. Brukt nesten hver dag og det tok tre år før de måtte kastes :'-(

Skrevet

Har handlet mye der, selv om jeg får litt spar-kjøp følelse av butikken. Tøyet har faktisk for det meste god kvalitet og holder seg fint :)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ingenting. Noen hårprodukter er en god del billigere enn i Norge (f.eks. Redken). Nike er ikke så mye rimeligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...