Kathrine. Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Skal snart på campingferie. I år blir det Danmark og Tyskland. Men er sånn i tvil om kor vi skal reise. (blir nok å kjøre etter finest vær, visst eine plassen er bedre enn den andre.) Men kor anbefaler dere å reise i Danmark og Nord-Tyskland? Var først innstilt på Bremen og området rundt, men no heller eg litt mot Berlin. Evt. bare bli i Danmark om været er fint og evt. reise til København eller Odense. Noken tips?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Mitt beste tips er å kjøpe en campingguide, for vi har så ulik oppfatning av hva som er bra. Vi har hatt tidenes beste ferie, i bobil. Fant en liten, søt campingplass like ved Flensburg, ikke mye aktivitet, men ute- og innebasseng for barna, ikke fancysmancy, men helt greit. Stille plass (Camping Kawan Mitte i Medelby). Det er mange supre plasser rundt omkring, men det er dine preferanser som må ligge til grunn, ikke mine... Harryfaktoren er forskjellig, en må bare prøve seg fram. Anonymous poster hash: f85c6...a4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå