Gå til innhold

Unnet dere dere noe ekstra etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal unne meg SALAMI !

et glass vin eller 3 når situasjonen tillater det ... har hatt så lyst på det i sommer !

skal unne meg TRENING, for orker ikke nå..

Og når kroppen er fin igjen skal jeg heller vurdere å kjøpe en olabukse, men blir sjeleglad bare jeg kommer tilbake inn i en av mine gamle :)

og ikke minst å sove på magen !

Anonymous poster hash: d8bbc...012
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spekemat!!! Når det gjelder bekkenet ville jeg nok ikke satset på hverken høyhælet sko eller løpetur til fjells med det første! Bekkenløsning er en ting som ikke blir bra av seg selv rett etter fødsel, viss noen gang...

Skrevet

Ca 6 uker etter fødsel tenkte jeg for meg selv "har jeg gjort meg fortjent til nye sko kanskje?", og slik ble det!

Skrevet

Jeg burde unnet meg silikoninnlegg, men det er vel ingen på snart 40 som gjør slikt? Anonymous poster hash: 73a49...6e9

Jo det vil jeg tro, kjenner da flere som har ,

Jeg vil ha, og jeg kommer nok til å være passert 40 når jeg er ferdig med babyer og amming!

Har bryster som ikke klarer å bli enig med hverandre om str, har tenkt lenge at jeg skulle gjøre noe med det så fort anledningen byr seg.

Anonymous poster hash: 6d615...5cd

Skrevet

Gå ned de kg's jeg evnt får, så blir det å spare til bukplastikk. klær har jeg sikkert mye av fra før :) gubben her er frisøren min og  sminke ruker jeg aldri.

Skrevet

Har allerede kjøpt meg noen nye vesker, vært hos frisør, kjøpt klær og flere par nye sko til etterpå. Ventetiden blir kortere når jeg har det å se frem til :D Tenker også jeg drar til frisøren når baby er er par mnd. Gleder meg til å sove på mage, slippe bekkenløsning, gå ned i vekt, nyte en medium biff med vin/øl til, ikke ha vann i kroppen ++ Bare fem uker igjen! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...