Gå til innhold

skal om 1 uke flytte til et sted jeg IKKE vil bo :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har de siste årene bodd i utlandet.

Svigermor døde i julen og vi kjøpte da familiegården for å beholde den i familien.

Vi kjøpte den ikke for å bo der selv men som en fornuftig investering hvor vi skulle leie ut huset og så ha eiendommen for å ha tomter til barna når de blir store.

Det er en stor eiendom med hovedhus, løe, garasje og stor tomt med strand og 4 øyer.

Idyllisk sted å dra på FERIE men IKKE å bo.

Nå er det slik at omstendigheter tvinger oss til å flytte tilbake til hjemstedet.

Vi har hus i landet vi bor nå men det skal leies ut.

Vi har to hus og kan derfor ikke kjøpe oss et annet sted å bo i Norge, Derfor måtte vi si opp leieboerne og flytter inn der om 1 uke.

Jeg vil ikke bo der. Det er langt ute på landet og jeg føler det er vanskelig å komme i kontakt med de lokale. Vennene mine bor ikke så veldig langt unna men det er såpass langt at besøk må planlegges og det blir sjeldnere enn jeg ønsker pga at vi skal bo såpass avsides.

I tillegg kommer vår nærmeste nabo til å være min svoger som jeg virkelig ikke kan utstå! Han er faktisk så ufyselig at han er det siste menneske på jord jeg ønsker å ha kontakt med :-( Anonymous poster hash: 89ace...f18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tenker jeg at du må ta en prat med din mann. Enten finner dere en løsning slik dere bor nå, ellers må du lage en avtale. Venninner, evt med mann og barn,må,være velkomne, du må få friheten tiø å dra sentralt ofte og lenge. Men ærlig talt, de bor vel ikke lenger unna nå enn der dere bor i utlandet?

Anonymous poster hash: 36b31...09a

Skrevet

For meg hadde det ikke vært såå viktig å beholde et sted kun for familiehistoriens skyld. Jeg ville ikke flyttet dit hvis det hadde bydd meg imit. SELG og kjøp noe der dere ønsker å være!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...