Gå til innhold

auauau..wtf feiler det meg...:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk plutselig intense smerter.. kjennes ut som det begynner i brystene på en måte.. så går det mellom brystene og innover og baki mellom skulderbladene.. vanskelig å forklare. Men fy så vondt.. gjør intenst vondt en liten stund, så letter det ett min el to og så gjør det intenst vondt igjen. . Skjønner ikke ka det kan være. Kan det være lunger? Koffor gjør det så vondt? Tårene står jp i øynene her.. samboer lurte på om han sku ringe ambulanse. . Men vil se dey litt an.. har hatt det en gang før og.. og da gikk det vel over etter en time eller to eller noe. .. merkelige greier.. men hvordan vet eg om det er ufarlig eller om eg bør komme meg til legevakten? Er ikke så lenge siden eg sjekka både hjerte og lunger, og da såg alt bra ut..auu....:-(

Anonymous poster hash: 89e1d...b6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk plutselig intense smerter.. kjennes ut som det begynner i brystene på en måte.. så går det mellom brystene og innover og baki mellom skulderbladene.. vanskelig å forklare. Men fy så vondt.. gjør intenst vondt en liten stund, så letter det ett min el to og så gjør det intenst vondt igjen. . Skjønner ikke ka det kan være. Kan det være lunger? Koffor gjør det så vondt? Tårene står jp i øynene her.. samboer lurte på om han sku ringe ambulanse. . Men vil se dey litt an.. har hatt det en gang før og.. og da gikk det vel over etter en time eller to eller noe. .. merkelige greier.. men hvordan vet eg om det er ufarlig eller om eg bør komme meg til legevakten? Er ikke så lenge siden eg sjekka både hjerte og lunger, og da såg alt bra ut..auu....:-(

Kanskje det kan være luftbobler. Jeg får sånne som setter seg i brystet, under kragebeinet og mellom skuldrene. Er vanvittig vondt

Anonymous poster hash: 25d6b...4f4

Skrevet

Galle er usannsynlig vondt!!! Hatt noen runder med det selv, og det ender alltid med legevakt og sprøyte på skinka... Ikke farlig ifølge legene som tar imot meg, men fanden så vondt! Jeg ligger i fosterstilling og griner hver gang -.-

Skrevet

Kan man få smerter oppi brystet av galle? Har hatt problemer med gallestein tidligere, men da var det vondt i magen.. har heldigvis roa seg litt nå.. men kommer fremdeles litt.. men ikke så ille som tidligere heldigvis og lengre i mellom... huff.. sinnsykt vondt.. begynte grine her og ja.. puster eg rolig og helt ut hjelper det litt.. men lettere sagt enn gjort..;-)

Kommer du raskt til på legevakten da? Hvordan finner de ut at det er gallen? Smertestillende du får i sprøyta?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...