Gå til innhold

Tjukke damer! Et trusespørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er temmelig rund, og har mage, og jeg sliter med å finne truser som ikke ruller seg ned, smetter under magen og ligger i en rull og irriterer. Samtidig vil jeg helst ha noe som ikke ser ut som noe helsevesenet eller forsvaret deler ut. Boxere og hipstere funker ikke for meg. Hva slags truser er dere andre fyldige damer fornøyde med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg ganske motsatt i kroppsfasong, men jeg liker hverken g-string, hipster og annet pent og fancy undertøy.. Så jeg bruker store hvite sloggi bommuls truser. Det verste jeg vet er truser som strammer eller klør, så jeg kjøper heller for stort enn for lite.. :)

Skrevet

Jeg ser du ikke liker det men jeg bruker hipstere fra kappahl. Xlnt merke. Holder seg oppe! Og er av bomull. De hvite er best. De sorte sklei ned!

Skrevet

Sloggi dobbel comfort - tai. Finnes nesten ingen steder. Bogerud har hatt de, men sluttet. Men de bestiller til deg.

Anonymous poster hash: 2399b...0e3

Skrevet

Sloggi dobbel comfort - tai. Finnes nesten ingen steder. Bogerud har hatt de, men sluttet. Men de bestiller til deg.

Anonymous poster hash: 2399b...0e3

Ja, de har jeg noe eldgamle av! Bestilte meg noen fra ellos nå! Takk!

Skrevet

Jeg har dem bare i en rull under magen jeg. :P

Anonymous poster hash: 45ea4...4fc
Skrevet

Change sine! Finnes i tai, og de ser ganske ok ut.

Joda, det er bomullstruser, og de er ikke minimale. Men på en tykk kropp er det faktisk penere med litt større truse enn en snerten liten blondetanga

Anonymous poster hash: 64b31...6f5

Skrevet

Jeg har dem bare i en rull under magen jeg. :P

Anonymous poster hash: 45ea4...4fc

Haha, jeg å!

Anonymous poster hash: ec20c...e21

Skrevet

Kjøpte en trepakk med vanlige sorte truser på H&M, er de beste trusene jeg har hatt på lenge.

Anonymous poster hash: 3638a...3d1
Skrevet

Jeg liker de fra hm godt, men når rompa blir hakket større enn xl er de ikke gode lenger.. nå bruker jeg de 3 pk boxertrusene fra kappahl.. det er det beste jeg har hatt noen gang, de er gode å ha på og sklir ikke ned, føles som de strammer inn litt også.. .. de har de også i truser, men de har ikke jeg prøvd.. Ville prøvd de altså :) 

Anonymous poster hash: 56130...0d7
Skrevet

Jeg bruker truser fra Kappahl sin XLNT kolleksjon. De fleste trusene som kommer som sett med BH'er der passer perfekt til meg (og så lenge jeg kan kjøpe et undertøy sett så blir jeg jo pent kledd innerst også til tross for at jeg er veldig langt fra å ha en modellkropp). Bruker str 44/46 og har aldri noen problemer med at de ruller ned. Men hvis jeg skulle prøve meg på en liten stringtruse eller noe slik ville det sett helt forferdelig ut, og ikke minst vært veldig ubehagelig.

Boksershorts passer dårlig på meg da jeg har det meste av vekten på rumpe og lår og bena på bokseren glir opp.

Anonymous poster hash: 4f49f...840
Skrevet

Har en Triumph butikk på senteret her og de selger bomulls-hipstere som sitter veldig fint, akkurat passe høye i livet. De har ofte ta 3 og betal for 2 tilbud på dem.

Har også hipstere fra KappAhl.

Anonymous poster hash: 65a83...e0f
Skrevet

Takk alle sammen! Da skal jeg teste ut litt forskjellig, tror jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...