Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Jeg skal ha KS på A-hus om noen uker, og lurer på et par ting. Kan man bo på barselhotellet selv om man har hatt KS? Er det vanlig å få enerom på barsel? (ikke hotellet) som KS-operert? Leste at det ikke er lov med medbrakt mat på barsel. Hvor strenge er de på dette? Får man ikke lov til å ha med snacks og drikke heller? Jeg sliter litt med å følge rutinene på måltidene de har der. Middag er for meg klokken åtte på kvelden, er det ikke mulig for mannen å ta med mat innom når han kommer etter jobb? Får man de fantastiske nettingtrusene og bleier der fortsatt, og bleier til babyen? Hvordan er kapasiteten på sykehuset i midten og slutten av august? Hørte faktisk at noen måtte ligge på gangen, er det tilfelle? Setter pris på svar! Anonymous poster hash: 8b227...037
Sarabi* Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Kan ikke svare på alt, men du kan ha med egen mat på barsel. Jeg hadde det og det er et eget kjøleskap for "privat mat". Om du deler rom med noen ville jeg nok anbefale at dere spiser på kjøkkenet for ikke å "forstyrre" naboen (om du er gangbar da..). Ellers er det mulig å få satt av mat ved måltidene - bare be de sette av til deg så kan du spise når du vil. Da setter de en tallerken i kjøleskapet og merker med romnummeret ditt:)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Takk for svar Håper egentlig at formen blir såpass at mannen og jeg kan bo på barselhotellet, men vi får se hvordan det blir Anonymous poster hash: 8b227...037
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Jeg garanterer at du ikke klarer å bo på barselhotellet. Første døgnet ligger du med kateter og ikke kan du løfte babyen fra en seng til en annen. Første natta får man enerom,men de andre døgnene må du regne med å dele med en til. Anonymous poster hash: 5c0ec...d6d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #6 Skrevet 29. juli 2013 Takk for svar Håper egentlig at formen blir såpass at mannen og jeg kan bo på barselhotellet, men vi får se hvordan det blir Anonymous poster hash: 8b227...037 Du får ikke lov til å bo på hotellet etter ks, og du må garantert dele med noen på den tiden av året. Anonymous poster hash: c8f7f...316
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #7 Skrevet 29. juli 2013 Kan ikke svare på alt, men du kan ha med egen mat på barsel. Jeg hadde det og det er et eget kjøleskap for "privat mat". Om du deler rom med noen ville jeg nok anbefale at dere spiser på kjøkkenet for ikke å "forstyrre" naboen (om du er gangbar da..). Ellers er det mulig å få satt av mat ved måltidene - bare be de sette av til deg så kan du spise når du vil. Da setter de en tallerken i kjøleskapet og merker med romnummeret ditt:) ... Og i tillegg er det hele tiden brød/knekkebrød og pålegg tilgjengelig, som man kan forsyne seg med når man ønsker. Vann, saft, juice, kaffe og yoghurt også. Supert om man av en eller annen grunn ikke får med seg et måltid. Anonymous poster hash: 6799a...ab3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå