Gå til innhold

Barn som starter på storebarnsavsdeling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 3 år og har gått i bhg et pr nå,i morgen går hun over på ny avdeling og har allerede hatt mange besøk på den nye Avd. De i bhg mener hun ikke trenger innkjøring og kan starte rett på,men noen korte dager i starten. Syntes det er rart vi ikke skal være der hele den første dagen.

Hva syntes dere?

Anonymous poster hash: cc4c9...b56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde ikke det var vanlig å ha tilvenning når man byttet avdeling. Er dette en veldig stor barnehage?

Her skal småtten bytte avdeling. Har til nå vært på avdeling med alt fra 1-3åringer. Nå skal han over til avd med 4-5 åringer. (ca 40 barn i hele barnehagen) Han ar vært på mange besøk på den nye avdelingen i vår. I tillegg så hender det at ha har vært der på ettermiddagene når det har vært få barn i barnehagen. Han kjenner til alle de voksne. Det er også et par av de voksne som var fast på hans avd som skal flyttes over til den avdelingen han skal på nå

Anonymous poster hash: c5542...2ef
Gjest Julia1984
Skrevet

Ikke vanlig med tilvenning. Min ble 3 år i juni og skal begynne på stor avd i morgen! Han har lekt masse der før sommeren. Jeg leverer, prater litt med ansatte.

Du gjør det bare mye verre fir henne om du blir værende.

Prøv å kjenne på om det er hun eller du som er den usikre. Hvis det er deg, skjul det!!!!

Skrevet

Vi skal ikke ha noe tilvenning, tror ikke det er vanlig.

Skrevet

Ikke vanlig med tilvenning når man går over på stor avd

Skrevet

Her praktiseres det heller ikke tilvenning ved ny avdeling. De ansatte er jo kjente og flere av de kjente barna fra avdelingen før sommeren vil jo også være der.

Men å være der til poden syns det er ok at man går første dagen kan jo være greit :) etter sju uker ferie i år og ny avdeling (som han ikke hadde så lyst til å begynne i,4,5år) så er det nok ikke bare å snu i døra for a mor. Men tenker ikke at det tar noe særlig lenger enn 10-20min :)

Anonymous poster hash: 968a5...374

Skrevet

Nei det er ikke vanlig

Anonymous poster hash: c81fe...294

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...