Perlejente Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Jeg er i uke 22 , altså 21+1 og jeg kjenner fortsatt ikke noe bevegelse (fisker, kiling,sommerfugler) eller spark enda.. er førstegangs gravid.. men likevel, jeg begynner å bli utålmodig.. Har det noe å si om man er trent/utrent, tynn/tykk osv?
DaTuMa Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Har du morkaken foran feks? Da kan det ta lang tid før du kjenner noe.
FanteGuri Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Det er riktig at morkakens plassering har betydning, jeg hadde den liggende foran med sistemann, og husker at jeg også ble bekymret for at jeg ikke kjente så mye, kjente liv rundt uke 17 men da visste jeg hva jeg skulle kjenne. Hvis morkaken ligger foran kjennes fosterets spark veldig svake til å begynne med, så du må virkelig "lytte" innover i magen for å kjenne det. Er du i tvil, ta kontakt med Jordmor! Bedre å sjekke en gang for mye, enn en gang for lite.
Perlejente Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2013 Det var veldig rart, for bare noen timer etter jeg skrev her så kjente jeg bevegelser, og det har jeg gjort hver dag siden jeg skrev innlegget..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå