Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Først vil jeg på forhånd beklage evt, skrivefeil. Tastaturet mitt er helt elendig... Jeg trenger hjelp, råd, veiledning, noen hjelpsomme ord kanskje... Jeg er sjalu, og det er i ferd med å ødelegge for meg og kjæresten. Jeg vet det er min feil, mitt problem, og det gnager no helt vanvittig... Det er vondt å være sjalu, og det er vondt å se han bli såret/sint/oppgitt eller hva nå det er han blir. JEG VIL IKKE HA DET SÅNN! Jeg har prøvd å si til meg selv at "Neida, det gjør ikke noe om han gjør sånn. Det er normalt, alle har det sånn, det er bare du som tuller." Gjentatte ganger... Og så går det over kanskje i noen minutter, og så begynner tankene om "hva om, hvis ditten og datten, tenk om..." osv, og så reagerer jeg med å stille masse spørsmål... Jeg skjønner jo at dette er slitsomt for han! Og jeg vil virkelig ikke ha det sånn! Jeg vil at kjærsten min skal kunne gjøre som andre kjærester. Dra på gutteturer, snakke med venninner, dra på byen osv uten meg. Men det gjør meg så usedvanlig usikker og redd... Jeg har elendig selvtillitt, og tror alltid at alle andre er bedre enn meg på absolut alle punkter, selvom kjærsten min sier vanvittig mye pent om meg.... Jeg klarer bare ikke å ta det til meg... Jeg har visst vært sjalu siden jeg var et lite barn. Det startet da jeg fikk en lillesøster som 5åring, og så har det bare ballet på seg... Jeg har vært hos psykolog flere ganger, men uten hell. Jeg SKJØNNER jo at det er meg selv jeg må gå i, men HVORDAN? Vær så snill å ikke døm meg, jeg vet jeg har et stort problem... Jeg ønsker hjelp! Konkrete råd som fungerer... Jeg blir gal av meg selv snart Hjelp! Anonymous poster hash: aad5d...e92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå