Gå til innhold

Brudepikekjole / Blomsterpike

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet en brudepikekjole til datteren min som jeg har forelsket meg helt i. Den er akkurat slik jeg vil ha den. Fant den på en amerikansk nettside. Var litt usikker på størrelsen, så lette litt rundt på siden. Endte opp på facebooksiden deres og fant mye negativ omtale. Noen brukte ordet scam. Blir litt usikker på om jeg skal ta sjansen. Kjolen i seg selv er ikke dyr, men med frakt og toll og mva vil det fort bli litt.

Fant en annen kjole på jjhouse. Kommer det toll på den? Vet det ikke er en norsk nettside, men siden alt er på norsk, tenker jeg kanskje de har funnet en vei utenom mva og toll?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge noe blir sendt fra utlandet og skal over grensa inn i Norge må du betale toll på det om det koster mer enn 200 NOK, selv om det står på norsk på nettsidene.

Anonymous poster hash: f7066...08d

Skrevet

Så lenge noe blir sendt fra utlandet og skal over grensa inn i Norge må du betale toll på det om det koster mer enn 200 NOK, selv om det står på norsk på nettsidene.

Anonymous poster hash: f7066...08d

Ikke alltid, på nettsidene til Bestseller har de bakt det inn i prisene du ser på klærne. Det blir betalt toll, men det blir betalt av de pengene du betaler for klærne..

Anonymous poster hash: 091f4...baa

Skrevet

ebay skal jeg ta en titt på, takk for tipset. 

Har funnet en kjole på jjshouse og en på lightinthebox. Det er ganske like;) 

Har noen bestilt herfra før? Hvordan er størrelsene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...