Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Jenta mi fikk hull i ørene for fire (?) uker siden. Vi har vært flinke å rense og alt har sett bra ut. Nå er vi på ferie i Frankrike og da jeg skulle rense i kveld, så jeg at hun har mistet den ene låsen. Så da lurer jeg på hva man gjør. Låsene på mine øredobber passer ikke, stangen på de de skyter med er jo mye tykkere. Kjøpe en helt vanlig øredobb et sted og bytte? Finnes det noe sted man i en liten fransk by får kjøpt bare en lås som passer? Håpe på at den sitter til vi kommer hjem (lørdag) og kjøpe en lås da? Trenger ikke formaninger om at barn ikke skal ha hull i ørene, valget er allerede tatt. Anonymous poster hash: 13f8c...91a
Von Hertelhofen Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Hvis du går på en hm så selger de alltid øredobber med en sånn plastdings bakom (hvis du skjønner?). Kanskje det kan passe til datteren din sin dobb
Tauriel Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Du kan jo bytte de ut med noen i sølv/gull (for den del vanlige hvis hun ikke har noen allergier), det finner du jo på gullsmeder og enkelte kjeder fører sølv øredobber og
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Takk for tips! Tror kanskje ikke de på HM passer, mine sølvbakdingser var i hvert fall alt for smale for den plastpinnen som utgjør øredobben de skjøt med, men kan sjekke. Ellers tror jeg nok en søvkule eller tilsvarende får bli løsningen. HI Anonymous poster hash: 13f8c...91a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå