Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Så nettopp ett bilde på Facebook av en 5 uker gml baby. Hun hadde hull i øret og stramt rosa hårbånd med blomst. Det var guttemammaen som endelig fikk seg ei jente... Anonymous poster hash: 72186...912
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Jeg er glad jeg har en gutt. Anonymous poster hash: 133f5...f24
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 Jeg er en guttemamma som får jente nå, og kan love deg at hun ikke skal ha hull i ørene før hun er gammel nok til å gå inn i salongen og bestille time og betale for den selv! Hvordan kan en baby på 5 uker ha så mye hår at hun trenger hårbånd? Anonymous poster hash: dc39a...c33
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #6 Skrevet 28. juli 2013 "Assa, hun ville VIRKELIG ha det assa, hun bare eeeeeelsker pynten sin, hun er en skikkelig diva <3 <3 <3 <3 <3" Kjøss meg, babyer er penest når de er uten dill og dall, både øredobber, stramme hårbånd eller bikinier! Det burde være en obligatorisk dumhetstest man måtte ta når man ble gravid, og krysser du av ja på "jeg vil gi babyen min ødedobber før hun kan smile" så bør du få noen leksjoner.... Anonymous poster hash: 7ef97...67a
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #7 Skrevet 28. juli 2013 Nei, hun hadde ikke så mye hår akkurat. Hårbåndet var nok mest til pynt, som det meste annet på/ved babyen Anonymous poster hash: 72186...912
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #8 Skrevet 28. juli 2013 Jeg bruker hårbånd på lilletuppa mi...det fikk hun på seg da hun var 14 dager og brukt det jevnlig....hvorfor? Fordi da blir vant til å ha strikk og sånn i hår.. jada, jeg har jente fra før å, og hadde et leven med strikk og spenner. Men hull i øra?? Det får hun ikle før hun spør selv. Anonymous poster hash: ce583...51d
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #9 Skrevet 28. juli 2013 et vanlig hårbånd som ikke strammer er jo ikke noe stress, men slike stramme bånd som er poppis om dagen (de med kun en smal buksestrikk) er jo vonde! Hvis jeg får jente denne gangen, kan jeg sikkert finne på å ha et bredt, mykt hårbånd i pynta situasjoner, men ikke er stramt et, og ikke pokker om jeg setter i nåler i ungen for syns skyld! Anonymous poster hash: 7ef97...67a
Bustetroll Skrevet 28. juli 2013 #10 Skrevet 28. juli 2013 Jeg er en guttemamma som får jente nå, og kan love deg at hun ikke skal ha hull i ørene før hun er gammel nok til å gå inn i salongen og bestille time og betale for den selv! Hvordan kan en baby på 5 uker ha så mye hår at hun trenger hårbånd? Anonymous poster hash: dc39a...c33 Min hadde faktisk strikk i håret da hun var 5 uker
skjotta Skrevet 28. juli 2013 #11 Skrevet 28. juli 2013 Jeg er en guttemamma som får jente nå, og kan love deg at hun ikke skal ha hull i ørene før hun er gammel nok til å gå inn i salongen og bestille time og betale for den selv! Hvordan kan en baby på 5 uker ha så mye hår at hun trenger hårbånd? Anonymous poster hash: dc39a...c33 Min hadde faktisk strikk i håret da hun var 5 uker Min hadde spenne og sløyfe dagen etter fødsel... sluttet å ha spenner når hun begynte å veive med armene... var så redd hun skulle rive seg i håret fordi fingre/klær hang seg fast i spenna.... Brukte aldri hårbånd og har nå ei jente som ikke har noen vanskef med hverken strikk, spenner eller hårbøyle. ..
Bustetroll Skrevet 28. juli 2013 #12 Skrevet 28. juli 2013 Jeg er en guttemamma som får jente nå, og kan love deg at hun ikke skal ha hull i ørene før hun er gammel nok til å gå inn i salongen og bestille time og betale for den selv! Hvordan kan en baby på 5 uker ha så mye hår at hun trenger hårbånd? Anonymous poster hash: dc39a...c33 Min hadde faktisk strikk i håret da hun var 5 uker Min hadde spenne og sløyfe dagen etter fødsel... sluttet å ha spenner når hun begynte å veive med armene... var så redd hun skulle rive seg i håret fordi fingre/klær hang seg fast i spenna.... Brukte aldri hårbånd og har nå ei jente som ikke har noen vanskef med hverken strikk, spenner eller hårbøyle. .. Jeg måtte bruke strikk da, ellers hadde hu hår i øya, så var ikke for pynten sin skyld
skjotta Skrevet 28. juli 2013 #13 Skrevet 28. juli 2013 Jeg er en guttemamma som får jente nå, og kan love deg at hun ikke skal ha hull i ørene før hun er gammel nok til å gå inn i salongen og bestille time og betale for den selv! Hvordan kan en baby på 5 uker ha så mye hår at hun trenger hårbånd? Anonymous poster hash: dc39a...c33 Min hadde faktisk strikk i håret da hun var 5 uker Min hadde spenne og sløyfe dagen etter fødsel... sluttet å ha spenner når hun begynte å veive med armene... var så redd hun skulle rive seg i håret fordi fingre/klær hang seg fast i spenna.... Brukte aldri hårbånd og har nå ei jente som ikke har noen vanskef med hverken strikk, spenner eller hårbøyle. .. Jeg måtte bruke strikk da, ellers hadde hu hår i øya, så var ikke for pynten sin skyld Jeg og. Jenta mi ble født med masse, masse nesten svart hår. Det nye håret som kom etter fødsel var blondt. Hun mistet ikke baby håret, så etter hvert som hodet hennes vokste fikk hun en mørk flekk oppå hodet, omringet av lyse krøller... var veeeldig søtt og trengte slettes ikke accessories ;-)
Bustetroll Skrevet 28. juli 2013 #14 Skrevet 28. juli 2013 Jeg er en guttemamma som får jente nå, og kan love deg at hun ikke skal ha hull i ørene før hun er gammel nok til å gå inn i salongen og bestille time og betale for den selv! Hvordan kan en baby på 5 uker ha så mye hår at hun trenger hårbånd? Anonymous poster hash: dc39a...c33 Min hadde faktisk strikk i håret da hun var 5 uker Min hadde spenne og sløyfe dagen etter fødsel... sluttet å ha spenner når hun begynte å veive med armene... var så redd hun skulle rive seg i håret fordi fingre/klær hang seg fast i spenna.... Brukte aldri hårbånd og har nå ei jente som ikke har noen vanskef med hverken strikk, spenner eller hårbøyle. .. Jeg måtte bruke strikk da, ellers hadde hu hår i øya, så var ikke for pynten sin skyld Jeg og. Jenta mi ble født med masse, masse nesten svart hår. Det nye håret som kom etter fødsel var blondt. Hun mistet ikke baby håret, så etter hvert som hodet hennes vokste fikk hun en mørk flekk oppå hodet, omringet av lyse krøller... var veeeldig søtt og trengte slettes ikke accessories ;-) haha så søtt:D Min kom ut med sølvhår. Noe alle på sykehuset syntes var så fascinerende. Alle snakket om håret til babyen min, he he.
Subwoofer Skrevet 28. juli 2013 #15 Skrevet 28. juli 2013 Jeg er en guttemamma som får jente nå, og kan love deg at hun ikke skal ha hull i ørene før hun er gammel nok til å gå inn i salongen og bestille time og betale for den selv! Hvordan kan en baby på 5 uker ha så mye hår at hun trenger hårbånd? Anonymous poster hash: dc39a...c33 Min hadde faktisk strikk i håret da hun var 5 uker Min hadde spenne og sløyfe dagen etter fødsel... sluttet å ha spenner når hun begynte å veive med armene... var så redd hun skulle rive seg i håret fordi fingre/klær hang seg fast i spenna.... Brukte aldri hårbånd og har nå ei jente som ikke har noen vanskef med hverken strikk, spenner eller hårbøyle. .. Jeg måtte bruke strikk da, ellers hadde hu hår i øya, så var ikke for pynten sin skyld Jeg og. Jenta mi ble født med masse, masse nesten svart hår. Det nye håret som kom etter fødsel var blondt. Hun mistet ikke baby håret, så etter hvert som hodet hennes vokste fikk hun en mørk flekk oppå hodet, omringet av lyse krøller... var veeeldig søtt og trengte slettes ikke accessories ;-) haha så søtt:D Min kom ut med sølvhår. Noe alle på sykehuset syntes var så fascinerende. Alle snakket om håret til babyen min, he he. Min unge kom ut med munkesveis. Hadde en stripe med hår som gikk fra øre til øre rundt bakhodet, så ut som en gammel mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå