Gå til innhold

Til mammaen fra helvete!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på en fornøyelsepark her forleden, og så virkelig kona fra helvete!

Mannen skulle kjøre radiobil med ett av de tre barna, og hun hylte og skrek på den stakkars mannen. "PASS PÅ ARMEN xxxxx-xxxxx! PASS PÅ ARMEN!!! Er du gal xxxxxx-xxxx? -Hallo vakt, du må stoppe, xxxxx vil ikke mer, hører du jeg sier,han vil ikke mer!!! Hallllllo!!! Xxxxxx-xxx ser du ikke at xxxxx ikke koser seg!!??! Han vil av! VAKT han vil av. ( ungengrinte kun når han så mora).

Kjerringa strena opp ved den banen og tok i mot ungen så en skulle tro det var en nasjonalskatt hun skulle forgylde med sine bare hender.

Hun skrek og kjeftet på den stakkars mannen, herregud, ditt arme mannebein!

Rett etterpå hevdet vedkommende sin rett i karusellen som var for max 40 kg (stod med store bokstaver på hver sete), og trumfet gjennomå sitte der mellom dine to barn. Overså fullstendig de andre mye mindre ungene som trengte hjelp for å komme opp.

Husbonden befalte du over i skyggen med barnevogna. Og våket over de som en hønskehauk mens du satt mellom dine større barn.

Har sjelden sett noe verre, og angrer på at jeg ikke gjorde noe annet enn å glo og sende mannen medlidende blikk.

SÅ hvis du er her inne, få hjelp, ro ned temperaturen, la kontrollbehovet passere, chill, ta det med ro, ta det lugnt osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss!! Er det muligt!

Anonymous poster hash: 79191...2ce
Skrevet

Er det mulig? :s

Anonymous poster hash: cf7e7...b61
Skrevet

Håper virkelig hun er her inne :D

Anonymous poster hash: 2a780...4fe

Skrevet

Klart hun er her inne, hun sklir jo rett inn! :)

Skrevet

Stakkars mann og barn

Anonymous poster hash: d2a84...0e5

Skrevet

Oj, stakkars pappaen da! :P

haha..... er det mulig....

Skrevet

Hehe, nå måtte jeg faktisk le :D Får masse gøyale bilder i hode mitt!

Anonymous poster hash: fd0d6...f7c
Skrevet

Hehe, vært på Hunderfossen eller?:)

Anonymous poster hash: 1fcbd...eff
Skrevet

og jeg trodde jeg var hønemor  :blink:  Håper mannen ikke blir behandlet slik hver dag.... 

Men fikk noen flotte bilder av en halvgal dame med veska dinglende hit og dit mens hun løper frem og tilbake mellom radiobiler og hyler "Min arme baaaaaaarn!"  :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...