Gå til innhold

Ja, nå har jeg gjort det, dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 24 år, har ett barn.. Og innledet for litt siden et upassende (!?) Forhold med en på 18 :o (jeg er singel..bare for å ha sagt det!) Det er jo ganske stort sprik aldresmessig, men ham er mer mann enn noen annen jeg har møtt. Vi har det så fint sammen, liker mye av det samme.. Greia var at dette skulle være litt hysj hysj, noe han har klart veldig bra. Men jeg har altså klart å forelske meg, og han i meg. Er dette helt på tryne? Føler liksom jeg burde tatt mer ansvar siden jeg er den voksne her, men jeg klarer barw ikke styre meg.

Anonymous poster hash: 873e9...5a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos dere sier bare jeg ;) dere er 2 voksne mennesker, du får føle deg litt frem å se det litt ann :)

Anonymous poster hash: 50a22...689

Skrevet

Altså er vel kanskje ikke du heller veldig voksen.. Hehe.. Ta god tid og hold barnet utenfor en god stund

Anonymous poster hash: 3b207...9bd

Skrevet

Det er jo ikke helt på trynet. Dere er jo voksne begge to. Men, jeg hadde vært skeptisk til å innlede et forhold, ettersom de fleste 18-åringer ikke er spesielt klar for barn.

Skrevet

Haha, dette vekker minner til live..

Jeg ble sammen med en på 19 da jeg var 24, vi møttes på byen på et sted med 20-årsgrense og han så veldig voksen/mandig ut. Jeg fant ikke ut hvor gammel han var før ukesvis senere, han hadde vært russ samme år! :-@

Men da var det på en måte gjort. Greit forhold, varte i underkant av et år, ingen hadde dog barn.

Jeg merket jo noe på modenheten da det ble slutt.. Men herrefred, kan dere ikke bare kose dere da? Barnet trenger ikke involveres med det første. En opplevelse kan være fantastisk selv om den ikke er ment å vare hele livet.. Jeg kjenner også par med lignende aldersforskjell som er sammen med familie den dag i dag. ;)

Anonymous poster hash: 29386...26f

Skrevet

Hadde det vært omvendt aldersmessig så hadde ikke dette vært noe og tenke på en gang. Så hvorfor skal du bekymre deg ????

Dere er begge voksne mennesker så kos dere så mye dere kan. Om dette varer livet ut er det jo ingen så vet. Om det blir slutt underveis så har du uansett en flott minne og se tilbake på ;)

Skrevet

Er det jeg som går glipp av noe her? Hvor står det at hun har barn?? Vi vet jo alle, etter utallige tråder om dette, at ikke alle her inne har barn...

Og til HI: kos deg med kjæresten din du. 5 år er ikke mye, selv om det føles sånn nå, når dere begge er så unge. Jeg kjenner flere som har opp mot 10 års aldersforskjell... Og så er det jo også sånn at folk har forskjellig modenhetsgrad, uavhengig av alder, og kanskje er denne 18 åringen mentalt eldre enn alderen skulle tilsi? Uansett er det viktigste at dere har det bra sammen.

Anonymous poster hash: 5d7ec...8fb

Gjest Husfrua
Skrevet

Er det jeg som går glipp av noe her? Hvor står det at hun har barn?? Vi vet jo alle, etter utallige tråder om dette, at ikke alle her inne har barn...

Og til HI: kos deg med kjæresten din du. 5 år er ikke mye, selv om det føles sånn nå, når dere begge er så unge. Jeg kjenner flere som har opp mot 10 års aldersforskjell... Og så er det jo også sånn at folk har forskjellig modenhetsgrad, uavhengig av alder, og kanskje er denne 18 åringen mentalt eldre enn alderen skulle tilsi? Uansett er det viktigste at dere har det bra sammen.

Anonymous poster hash: 5d7ec...8fb [/acron

ym]

Sant nok at ikke alle her inne har barn, men denne har;-) Les hovedinnlegget en gang til du:-)

Skrevet

Det står at hun har ett barn... :)

Skrevet

Eh, det står i første setning i innlegget...

Skrevet

Første linje: Jeg er 24 og har ett barn.

Anonymous poster hash: 91867...40c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...