Gå til innhold

Barnehagevognen vår har punkterte/flate hjul..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. kan jeg likevel ta den med i morgen og la de legge barnet i den eller skal jeg vente til jeg har fikset dekkene? 

Er jo ikke akkurat slik at de triller vogna noe særlig uansett..

Har annet sovealternativ om det ikke skulle gå. 

Anonymous poster hash: 1ad13...868
Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Ville ventet til dekkene var fikset!!

Skrevet

Ville ventet til dekkene var fikset!!

Da gjør jeg det. 

Har bare sett andre som har gjort det før i bhg og visste ikke om det var ok eller ei.. Syns selv det kunne virke litt ubehagelig, men de sover da i reisesenger også i bhg uten at det er "farlig."

Skrevet

Fiks dekkene! Det finnes ikke noe mer irriterende på en småbarnsavdeling enn ødelagte vogner. Greit at den ikke skal trilles så mye, men når det er 16 av de og ting skal gå fort så er det fint at de er i orden :)

Skrevet

Fiks dekkene! Det finnes ikke noe mer irriterende på en småbarnsavdeling enn ødelagte vogner. Greit at den ikke skal trilles så mye, men når det er 16 av de og ting skal gå fort så er det fint at de er i orden :)

Bare tar den andre vogna i stedet, men de er litt "røffe" med vognene og vil ikke at den skal bli ødelagt (den er ny ifjor), men den blir vel ikke det av et par dager :) 

Skrevet

Vi har hatt ett helt flatt dekk og 3 litt flate dekk et år... Men det er bare vi som triller den, så det burde ikke ha noe å si for de som jobber i barnehagen. Prøver å fikse den nå før vi skal ha den med tilbake etter ferien :)

Anonymous poster hash: 9cf61...706

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...