Gå til innhold

Er jo jævlig stille på det der Chatzy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke noe liv der jo. Skjønner ikke hypen  :huh:

Anonymous poster hash: 2a5aa...a13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste er vel opptatt med barn, kveldsmat og legging..

Anonymous poster hash: 6b94e...ba4
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Tar seg nok opp utover kvelden vil jeg tro :) Var liv der i går kveld/natt hvertfall :)

Skrevet

Tar seg nok opp utover kvelden vil jeg tro :) Var liv der i går kveld/natt hvertfall :)

Kan jeg få en oppklaring på hva chatzy er? Hvor blir man med i gruppen? Hvor finner jeg det?

Takk :)

Anonymous poster hash: 6b60f...019

Skrevet

Link?

Anonymous poster hash: fa213...87f

Skrevet

Kan jeg få en oppklaring på hva chatzy er? Hvor blir man med i gruppen? Hvor finner jeg det?

Er visst bare for spesielt inviterte og så kan vi andre lure på hva som er så artig

Anonymous poster hash: b4680...9fe

Skrevet

Kan jeg få en oppklaring på hva chatzy er? Hvor blir man med i gruppen? Hvor finner jeg det?Takk :)Anonymous poster hash: 6b60f...019

Er visst bare for spesielt inviterte og så kan vi andre lure på hva som er så artig Anonymous poster hash: b4680...9fe
I følge en annen tråd er det mye tull, snakk om J.Å fotballfrua ol.. vi går nok ikke glipp av noe.

Anonymous poster hash: fa213...87f

Skrevet

Er ikke bare for spesielt inviterte, linken ligger lengre ned på en annen tråd, tror den het "noen som vil chatte" el lignende

Skrevet

Er visst bare for spesielt inviterte og så kan vi andre lure på hva som er så artig

Anonymous poster hash: b4680...9fe

Det er da bare å lete opp tråden fra igår og gå inn på linken, den ligger åpen for alle som vil. Det er visst bare anlendnig til å være 10 personer pålogget på samme tid, men det er da ikke de som startet det sin feil. De jobbermed å prøve å få til å være flere.

Ingen grunn til å bli fornærma barefordi du ikke varpålogga de korte minuttene den tråden lå her igår. Makan til surkjerringer her ass.

Anonymous poster hash: 01999...9e1

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Om man oppretter konto der, så kommer man inn om det så kun er 10 plasser, jeg kom inn enda det var 10 stk pålogget i går :-p Greit med litt humor på kvelden :)

Skrevet

Nå er det jo over 10 der, kommer ikke inn.

Anonymous poster hash: 01999...9e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...