Gå til innhold

Hva synes dere om denne vogna ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg syns den var fin :) men litt dyr for min del :P

Endret av <3Lotte+gutta<3
Skrevet

Elsker de!! :D

Skrevet

Syns den er veldig fin! Har kikket på den selv også. ;)

Skrevet

Men dette er jo en Silvercross? Men den er kanskje mindre? Jo, den ser jo absolutt klassisk og pen ut, jeg og liker klassiske vogner som er litt "stram" kalesjen. Har en Simo selv, syns f.eks Emmaljunga er så slapp og stygg... Men på den du linjer til så liker jeg ikke quilten på bagen. Men det er jo en smaksak. Fikk ikke til å vise bilde av den du ville ha, men så bilder av de andre fargene under. Syns den blå var stygg og den svarte var penere. Men igjen smakssak. Men jeg syns den er for dyr jeg da...

Men pen klassisk vogn det er det!

Anonymous poster hash: 66411...ad3

Skrevet

Men dette er jo en Silvercross? Men den er kanskje mindre? Jo, den ser jo absolutt klassisk og pen ut, jeg og liker klassiske vogner som er litt "stram" kalesjen. Har en Simo selv, syns f.eks Emmaljunga er så slapp og stygg... Men på den du linjer til så liker jeg ikke quilten på bagen. Men det er jo en smaksak. Fikk ikke til å vise bilde av den du ville ha, men så bilder av de andre fargene under. Syns den blå var stygg og den svarte var penere. Men igjen smakssak. Men jeg syns den er for dyr jeg da...

Men pen klassisk vogn det er det!

Anonymous poster hash: 66411...ad3

Joda, det er en Silver Cross. Men mye nettere enn de svære Balmoral osv.

HI

Anonymous poster hash: d846f...e17

Skrevet

Kjempesøt! Men i dyreste laget...

Anonymous poster hash: 4e867...41b

Skrevet

Hadde heller gått for de store jeg da, Windsor eller noe. Har nemlig en slik vogn og hatt den til alle barna mine :)

Skrevet

Veldig fin. Er tross alt en Silvercross. Synes ikke den var dyr. Fullt overkommelig pris. Løp og kjøp.

Anonymous poster hash: 9754e...3df

Skrevet

Stygg og knøtt liten bag (73cm). Nei takk!

Anonymous poster hash: 39465...92a

Skrevet

Den var kjempe fin!! Har en jente på 10 mnd, som absolutt ikke trenger noen ny vogn.

Men vurderer nesten å løpe å kjøpe denne. Haha :D

Skrevet

Var den så dyr da? Synes alle vogner koster rundt 10 000 jeg? Emmaljunga, Stokke...

Jeg synes ikke den var i nærheten så fin som en balmoral silvercross. Men sikkert mer praktisk, og halve prisen.

Skrevet

For å være helt brutalt ærlig så må jeg si at jeg syns slike vogner er lite pene. 

Skrevet

Barnevogner er og blir stygge uansett, den utpeika seg hverken positivt eller negativt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...