Gå til innhold

Biolog/biologistudent se her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på, er det vanskelig matte man har på det studiet?

Anonymous poster hash: c948a...b2b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man skal studere biologi ved uio er det i allefall fritt valg om man vil ha lett eller vanskelig matte. Men, man må uansett huske at matten bygger videre på ulike mattefag fra vgs

Skrevet

Hvis man skal studere biologi ved uio er det i allefall fritt valg om man vil ha lett eller vanskelig matte. Men, man må uansett huske at matten bygger videre på ulike mattefag fra vgs

Okei. Jeg skal studere det ved UiN til neste år (om jeg kommer inn), har 1P og R1 fra vgs, mulig jeg skal ta 1T i år i tillegg

Skrevet

Har du sjekket kravene til fag for å komme inn? Det gir deg en pekepinn på hva du trenger av kunnskaper :)

Vet ikke om det er vits i å ta 1T når du allerede har R1, men det finner du jo ut :)

Skrevet

Har du sjekket kravene til fag for å komme inn? Det gir deg en pekepinn på hva du trenger av kunnskaper :)

Vet ikke om det er vits i å ta 1T når du allerede har R1, men det finner du jo ut :)

Ja, må ha R1. Jeg tok aldri 1T så jeg har ikke lært meg de grunnleggende reglene i teoretisk matte. Bare flaks at jeg besto R1 :P

Skrevet

Ja, må ha R1. Jeg tok aldri 1T så jeg har ikke lært meg de grunnleggende reglene i teoretisk matte. Bare flaks at jeg besto R1 :P

Skjønner :) D kan det jo være greit for å få det grunnleggende på plass! Lykke til i allefall. Biologi er spennende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...