Gå til innhold

hvilken åpningstid har deres bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår åpner ikke før halv 8, og det passer overhode ikke med våres jobber:( ingen har flexitid.han begynner 6 og jeg 7.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6.45 - 17.00

Anonymous poster hash: ec95c...c49
Skrevet

06.45-16.45.

Halv åtte må da være en for sen åpningstid for mange?

Skrevet

07:45 - 16:30

Anonymous poster hash: 28240...dcf
Skrevet

Vår åpner ikke før halv 8, og det passer overhode ikke med våres jobber:( ingen har flexitid.han begynner 6 og jeg 7.

Da har dere jo søkt ungen inn i feil barnehage... Åpningstidene skal stå i vedtektene og de skal ligge på nettsiden til barnehagen, det er visst sånne ting en skal sjekke før en søker plass.

Vår barnehage er åpen fra 6.30 til 16.15, det passer dårlig med våre jobber siden vi begge jobber til 16 og vi begge har ca 20 min å kjøre til barnehagen. Men vi ville ha denne barnehagen, den ligger i nærmiljøet, supre uteområder og engasjerte herlige ansatte, godt miljø. Vi har derfor ordnet det sånn at jeg slutter 15 min for tidlig hver dag og blir trukket det i lønn....

Jeg tror arbeidsgiveren din skal ha veldig gode grunner for å nekte deg å tilpasse arbeidstiden litt, kjenner flere som har gjort det. En venninne begynte på jobb halv åtte, samtidig som sfo åpner, hun fikk stemple inn et kvarter for sent og få trekk i lønn.

Anonymous poster hash: e860d...f7b

Skrevet

06.45-17.15

Tidligere gikk de i en som vsr åpen fra 07.30-16.30, det gjorde ikke hverdagen lett for å si det sånn.

Skrevet

7:30-16:30

Anonymous poster hash: 17399...cb1

Skrevet

07.30-17.00

Anonymous poster hash: 7361f...0f1

Skrevet

07.00 til 16.30. Passer perfekt:)

Skrevet

Som en annen sier, det er jo noe man bør tenke etter når man søker barnehageplass. Hvis man har fått plass i en annen barnehage enn den man har ønsket, så må man snakke med arbeidsgiver i god tid for å få arbeidstiden tilpasset. Er det helt umulig å få arbeidsplassen tilpasset, så må man vurdere å bytte jobb. Jeg vet om en hvor mannen begynte kl6 og hun selv begynte kl7 med minst 30 min kjøring utenom rush (og mye mer i rushtiden) og ingen barnehage med åpningstid før kl7, hun byttet jobb for å få dagene til å gå opp.

Vår barnehage har åpningstid fra 7-17 og jeg slutter på jobb kl.18 hvis jeg jobber fullt der jeg jobber, så jeg jobber redusert for å få våre dager til å gå opp, ettersom jeg heller ikke har mulighet for fleksitid.

Anonymous poster hash: b6a36...b29
Skrevet

0645-1715

Dette pga det er en kommune hvor mange må pendle langt til jobb.

Anonymous poster hash: a3997...ff8
Skrevet

har ikke fått plass enda, men alle de vi har søkt på har fra 07.30-17.00 :) Samme med den jeg jobber i! De dagene jeg kommer til å ha tidligvakt har vi fått ordnet at mannen kommer litt senere på jobb :)

Skrevet

07.00 - 16.30.

slutter litt før for å rekke barnehagen

Skrevet

7.30 - 16 ... VELDIG dumme tider. Så blir nok å gå hjemme lenge på meg hvis ikke jeg finner en jobb med litt rare arbeidstider

Skrevet (endret)

6.45-17. Vi kjem til å bruke barnehage 7.45-15.15 når eg har tidligvakt og ca 11-16.15 når eg har seinvakt.

Endret av ★
Skrevet

7:30-16:45. Foreløpig ordner vi det ved at mannen leverer om morgenen, siden han har litt fleksibel arbeidstid, mens jeg henter.

Anonymous poster hash: 4d810...5f1
Skrevet

Den jeg jobber i åpner 06.45 og stenger 17.00.

Gutten min sin bhg åpner 07.30 og stenger 16.30. 

Noen ganger blir det litt stress, men går som oftest greit at far henter eller leverer når jeg jobber. 

Anonymous poster hash: f2dda...37c

Skrevet

07.30-17. Det er forholdsvis vanlig i Oslo, tror jeg. Kunne godt åpnet et kvarter tidligere, men det funker greit for oss.

Anonymous poster hash: 22672...6ae
Skrevet

Åpner 7.30 og stenger 16.30. Ikke fornøyd med den åpner så seint, sliter med å rekke jobben. Til dere som påstår at folk har valgt feil bhg: Det er ikke alle steder man har noe valg. Her hos oss har vi kun en bhg dersom vi ikke vil kjøre en time hver vei for levere.

Anonymous poster hash: f45da...f80

Skrevet

Åpent fra 7.30 til 16.30. Jeg er alenemor og arbeidsgiver nekter å tilrettelegge arbeidstid. Jeg må bytte jobb.

Skrevet

07.00-17.00

Passer ikke med skoleplassen min :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...