Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Vi skal gifte oss til våren, og skal ha vielsen i lokalet vi også skal ha festen i. Presten som skal vie oss kan ikke komme før 16.30-17.00, noe vi synes er litt sent. Vi tenkte derfor at det kanskje kunne være koselig å be gjestene komme en stund før vielsen. Vi tenkte at vi kunne ha velkomstdrinker, litt å spise, mingling og litt underholdning før vielsen settes igang, kanskje fra 15tiden. Jeg kan skifte til brudekjolen før vielsen og evt gå i andre klær på "tilstelningen" før. Hva synes dere om denne løsningen og har dere eventuelt noen gode forslag til hva som kan "skje" før vielsen? Vi tenker at det er koselig for gjestene å prate, men det kan kanskje bli litt klein stemning hvis det ikke skjer noe mer enn det? Hva tror dere? Setter stor pris på innspill! Anonymous poster hash: 7735e...896
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Hva = fra. Anonymous poster hash: 7735e...896
Musemorbr / Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Jeg tror faktisk jeg ville ha tatt fotografering og middagen på forhånd. Så vielsen, og rett på kake og feiring etterpå.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Jeg tror faktisk jeg ville ha tatt fotografering og middagen på forhånd. Så vielsen, og rett på kake og feiring etterpå. God idé, men et av mine største ønsker er å gå inn i brudekjolen og at ingen har sett meg i den før selve vielsen. Det er litt viktig for meg. :/ Uff, ble veldig rotete dette her. Vi hadde egentlig booket en kirke, men de hadde dobbeltbooket, så vi må finne andre løsninger. :/ HI. Anonymous poster hash: 7735e...896
SameSara Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 Høres koselig ut med en sammenkomst før vielsen. Men dere kan snike dere avgårde for fotografering mens gjestene mingler med hverandre. Ville ikke servert middag før vielsen. Bryllupsmiddagen må liksom alltid komme etter vielsen
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #6 Skrevet 28. juli 2013 Jeg tror faktisk jeg ville ha tatt fotografering og middagen på forhånd. Så vielsen, og rett på kake og feiring etterpå. God idé, men et av mine største ønsker er å gå inn i brudekjolen og at ingen har sett meg i den før selve vielsen. Det er litt viktig for meg. :/ Uff, ble veldig rotete dette her. Vi hadde egentlig booket en kirke, men de hadde dobbeltbooket, så vi må finne andre løsninger. :/ HI. Anonymous poster hash: 7735e...896 Ser den. Det wowøyeblikket vil jo alle oppleve Dere har ikke mulighet til å få noen andre til å vie dere da? Anonymous poster hash: e5e0b...205
ROFL Skrevet 28. juli 2013 #8 Skrevet 28. juli 2013 (endret) Vi hadde vielsen 16.30 i samme lokalet som middagen og festen. Men vi hadde fotograferingen på forhånd, så brudgom og forlovere så kjolen før vielsen, men det gjorde ingen andre av gjestene. Det ble heller ingen plagsom lang pause fra vielsen til middagen. Endret 28. juli 2013 av Wilemmar
frk Nilsen Skrevet 28. juli 2013 #9 Skrevet 28. juli 2013 Mingling med fingermat og litt bobler, musikk i bakgrunnen (kjenner dere noen som spiller, gitar, piano etc) Greit for gjestene og bli litt kjent før selve bordsettingen.
Odine! Skrevet 28. juli 2013 #10 Skrevet 28. juli 2013 Med så sein vielse bør dere ha fotografering før vielsen, ellers får dere veldig sultne gjester. Jeg synes mingling før vielse høres veldig koselig ut, og skjønner godt at du ikke har lyst til å valse rundt i brudekjolen der. Ta imot gjestene, så stikker du deg vekk og blir frisert og sminket.
Mrs Smith Skrevet 28. juli 2013 #11 Skrevet 28. juli 2013 Jeg ville invitert til kl 15.30, Minglig, drink og vips så er en time gått. Dere kan dra og kle dere om så ingen ser kjolen før vielsen :-)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #12 Skrevet 28. juli 2013 Tusen takk for mange gode forslag og innspill! Vi må nok sette på plass bordene og slikt etter vielsen, så vi tenkte å ta fotograferingen da mens noen i nær familie fikser bordene. Det er ei venninne som skal ta bildene, så regner med at det går ganske fort og greit. Tenkte uansett å ha noe fingermat (frukt, nøtter, ost/kjeks, brød/litt pålegg) før vielsen slik at folk ikke sulter ihjel. Hmm, vi får tenke litt på det, men vil veldig gjerne ha flere tanker hvis noen har. HI. Anonymous poster hash: 7735e...896
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå