Gå til innhold

Hva jobber dere som?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jobber dere som?

Tok dere utdanning før eller etter dere fikk barn?

Hvis dere tok etter dere fikk barn, hvordan gjorde dere det? 

 



Anonymous poster hash: a41ac...f1c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helsefagarbeider :-) tok utdannelsen etter at jeg fikk barn. Gjorde det på lik linje med alle andre? To år på skolen og to år i læra :-)

Skrevet

Førstekonsulent, tok utdannelsen min før jeg fikk barn... :)  Men studerte med mange som hadde barn og det virket som en bra ide :) 



Anonymous poster hash: efe9a...acb
Skrevet

Jobber også som førstekonsulent, i politiet, og tar utdannelse som barnevernsped. samtidig. Er ferdig om 1 år og det skal bli godt for det er travle dager



Anonymous poster hash: 857d3...2aa
Skrevet

Ferdig utdannet barnevernpedagog i fjor og jobber i barneverntjenesten. Begynte på utdannelsen da jeg var gravid og tok 1 års permisjon,fungerte veldig bra.

 

Anonymous poster hash: 55309...2fa

Skrevet

Jeg jobber som optiker og tok utdanningen lenge før jeg fikk barn. Hadde ikke valgt det samme igjen, ikke fordi jeg ikke trives i jobben, men fordi arbeidstiden ikke er forenlig med å ha barn i det hele tatt. Åpningstider i butikk fra 10-18, som mange har gjør at det er vanskelig å følge opp aktiviteter på ettermiddagen, henting i barnehage håpløst og med jobbing hver 2.-3.lørdag i tillegg, mister man mye tid med familien. Fri en dag ellers i uka hjelper lite med skolebarn, selv om man kan ha korte dager/kutte sfo de dagene. Jeg er veldig glad jeg ikke valgte å bli sykepleier ol med enda verre arbeidstider.



Anonymous poster hash: 3ffcf...1b0
Skrevet

Jurist, jobber i politiet. Tok utdannelsen før jeg fikk barn. Heldigvis! Hadde en super studietid, 8 år med videreutdanning.

 

Har 2 barn nå, nr i magen!

 

Anonymous poster hash: 5b1ac...d8c

Skrevet

Hjelpepleier, tok utdannelsen før jeg fikk barn.

 

Anonymous poster hash: 5b6b7...180

Skrevet

Er sykepleier, tok utdannelse før vi fikk. Er ikke så lang utdannelse, var 22 da jeg var ferdig.

Skrevet

Lederstilling i mediebransjen. Tok 5 årig utdannelse i utlandet før jeg giftet meg og fikk barn - glad for at jeg gjorde det, det var en fantastisk tid!



Anonymous poster hash: a7a94...59e
Skrevet

Psykolog. Fikk nr. 1 ett år før jeg var ferdig.

 

Anonymous poster hash: ab1f9...ac4

Skrevet

studerte førskolelærer og jobber som ped.leder. Tok utdannelsen før jeg fikk barn :)

Skrevet

Bv ped. I 2. Linjetjenesten. Utdannelse før jeg fikk barn

 

Anonymous poster hash: 47bc0...fc7

Skrevet

Lege. Tok utdannelsen før jeg fikk barn ...

 

Anonymous poster hash: faba0...29c

Skrevet

Negledesigner. Har utdannelse



Anonymous poster hash: 570b6...703
Skrevet

Ergoterapeut. Tok utdannelsen før jeg fikk barn. Var noen som fikk barn under utdannelsen og d virket som d gikk greit:) men de hadde med bestemor på skolen mens de var på forelesninger.

 

Anonymous poster hash: e9637...cf9

Skrevet

Veileder i NAV. Fullførte mastergraden min før jeg fikk barn.

 

Anonymous poster hash: 2e52a...df9

Skrevet

Ped.leder. tok utdannelse etter og i mellomtiden :) fungerer fint å studere med barn syntes jeg :) da jeg var ferdig utdannet hadde jeg nr 3 i magen. :)

Skrevet

Vernepleier. Holder nå på med videreutdanning/ master i psykososialt arbeid med barn og unge.

Begynte og studere når 7 åringen var 1 år og har gått på skole siden.

Hadde studert litt på universitetet før han kom til, og opplevde kun fordeler ved å ha barn. Dagene er mye mer strukturert, og en er ferdig med "skulke"tiden. Var ihvertfall slik for meg.

 

Har jobbet ved siden av i alle år, og har nå full nattstilling ved siden av studiene, går utmerket!

Skrevet

Jurist i staten. Tok utdannelsen før jeg fikk barn.

 

Anonymous poster hash: d40a2...05a

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Lege. Tok utdannelsen før jeg fikk barn heldigvis.

Skrevet

Oversetter. Ferdig utdannet før jeg fikk barn.



Anonymous poster hash: 38fae...5c1
Skrevet

Sjukepleiar, vart gravid idet eg var ferdig med videreutdanning.

Skrevet

Studier: Dataingeniør og Allmennlærer.

Siste år på ing som gravid- Allmennlærer som mor. Fikk nr 2 og 3 under studiet.

 

Løste seg med beinhard jobbing- jobbet i tillegg mellom 30-80% under studiene.

Godt den tiden er over. 120 studiepoeng videreutdanning i tillegg.

 

Jobber nå som lærer.

 

Anonymous poster hash: f83ce...dc3

Skrevet

Mamma :)

 

Anonymous poster hash: 03d67...282

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...