Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Hva jobber dere som? Tok dere utdanning før eller etter dere fikk barn? Hvis dere tok etter dere fikk barn, hvordan gjorde dere det? Anonymous poster hash: a41ac...f1c
Kliko Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Helsefagarbeider :-) tok utdannelsen etter at jeg fikk barn. Gjorde det på lik linje med alle andre? To år på skolen og to år i læra :-)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Førstekonsulent, tok utdannelsen min før jeg fikk barn... Men studerte med mange som hadde barn og det virket som en bra ide Anonymous poster hash: efe9a...acb
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Jobber også som førstekonsulent, i politiet, og tar utdannelse som barnevernsped. samtidig. Er ferdig om 1 år og det skal bli godt for det er travle dager Anonymous poster hash: 857d3...2aa
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 Ferdig utdannet barnevernpedagog i fjor og jobber i barneverntjenesten. Begynte på utdannelsen da jeg var gravid og tok 1 års permisjon,fungerte veldig bra. Anonymous poster hash: 55309...2fa
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #6 Skrevet 28. juli 2013 Jeg jobber som optiker og tok utdanningen lenge før jeg fikk barn. Hadde ikke valgt det samme igjen, ikke fordi jeg ikke trives i jobben, men fordi arbeidstiden ikke er forenlig med å ha barn i det hele tatt. Åpningstider i butikk fra 10-18, som mange har gjør at det er vanskelig å følge opp aktiviteter på ettermiddagen, henting i barnehage håpløst og med jobbing hver 2.-3.lørdag i tillegg, mister man mye tid med familien. Fri en dag ellers i uka hjelper lite med skolebarn, selv om man kan ha korte dager/kutte sfo de dagene. Jeg er veldig glad jeg ikke valgte å bli sykepleier ol med enda verre arbeidstider. Anonymous poster hash: 3ffcf...1b0
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #7 Skrevet 28. juli 2013 Jurist, jobber i politiet. Tok utdannelsen før jeg fikk barn. Heldigvis! Hadde en super studietid, 8 år med videreutdanning. Har 2 barn nå, nr i magen! Anonymous poster hash: 5b1ac...d8c
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #8 Skrevet 28. juli 2013 Hjelpepleier, tok utdannelsen før jeg fikk barn. Anonymous poster hash: 5b6b7...180
Elsker livet Skrevet 28. juli 2013 #9 Skrevet 28. juli 2013 Er sykepleier, tok utdannelse før vi fikk. Er ikke så lang utdannelse, var 22 da jeg var ferdig.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #10 Skrevet 28. juli 2013 Lederstilling i mediebransjen. Tok 5 årig utdannelse i utlandet før jeg giftet meg og fikk barn - glad for at jeg gjorde det, det var en fantastisk tid! Anonymous poster hash: a7a94...59e
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #11 Skrevet 28. juli 2013 Psykolog. Fikk nr. 1 ett år før jeg var ferdig. Anonymous poster hash: ab1f9...ac4
Oslomama Skrevet 28. juli 2013 #12 Skrevet 28. juli 2013 studerte førskolelærer og jobber som ped.leder. Tok utdannelsen før jeg fikk barn
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #13 Skrevet 28. juli 2013 Bv ped. I 2. Linjetjenesten. Utdannelse før jeg fikk barn Anonymous poster hash: 47bc0...fc7
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #14 Skrevet 28. juli 2013 Lege. Tok utdannelsen før jeg fikk barn ... Anonymous poster hash: faba0...29c
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #15 Skrevet 28. juli 2013 Negledesigner. Har utdannelse Anonymous poster hash: 570b6...703
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #16 Skrevet 28. juli 2013 Ergoterapeut. Tok utdannelsen før jeg fikk barn. Var noen som fikk barn under utdannelsen og d virket som d gikk greit:) men de hadde med bestemor på skolen mens de var på forelesninger. Anonymous poster hash: e9637...cf9
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #17 Skrevet 28. juli 2013 Veileder i NAV. Fullførte mastergraden min før jeg fikk barn. Anonymous poster hash: 2e52a...df9
Edelweis Skrevet 28. juli 2013 #18 Skrevet 28. juli 2013 Ped.leder. tok utdannelse etter og i mellomtiden fungerer fint å studere med barn syntes jeg da jeg var ferdig utdannet hadde jeg nr 3 i magen.
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. juli 2013 #19 Skrevet 28. juli 2013 Vernepleier. Holder nå på med videreutdanning/ master i psykososialt arbeid med barn og unge. Begynte og studere når 7 åringen var 1 år og har gått på skole siden. Hadde studert litt på universitetet før han kom til, og opplevde kun fordeler ved å ha barn. Dagene er mye mer strukturert, og en er ferdig med "skulke"tiden. Var ihvertfall slik for meg. Har jobbet ved siden av i alle år, og har nå full nattstilling ved siden av studiene, går utmerket!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #20 Skrevet 28. juli 2013 Jurist i staten. Tok utdannelsen før jeg fikk barn. Anonymous poster hash: d40a2...05a
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 28. juli 2013 #21 Skrevet 28. juli 2013 Lege. Tok utdannelsen før jeg fikk barn heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #22 Skrevet 28. juli 2013 Oversetter. Ferdig utdannet før jeg fikk barn. Anonymous poster hash: 38fae...5c1
☆☆☆ Skrevet 28. juli 2013 #23 Skrevet 28. juli 2013 Sjukepleiar, vart gravid idet eg var ferdig med videreutdanning.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #24 Skrevet 28. juli 2013 Studier: Dataingeniør og Allmennlærer. Siste år på ing som gravid- Allmennlærer som mor. Fikk nr 2 og 3 under studiet. Løste seg med beinhard jobbing- jobbet i tillegg mellom 30-80% under studiene. Godt den tiden er over. 120 studiepoeng videreutdanning i tillegg. Jobber nå som lærer. Anonymous poster hash: f83ce...dc3
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #25 Skrevet 28. juli 2013 Mamma Anonymous poster hash: 03d67...282
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå