Gå til innhold

Hvorfor blir dere så sinna ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når noen starter en fbgruppe eller en chatteside?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke klar over at jeg ble det. Beklager, det skal ikke gjenta seg.

Anonymous poster hash: a2aa2...f9a
Skrevet

???

Anonymous poster hash: 894ac...52b
Skrevet

Hvis du lar være å bruke et nick som identifiserer deg slipper du sikkert unna, siden folk legger deg for hat når du bruker nick her. Og du er jo litt høytflagget, så det er sikert endel som ikke liker deg her.

Anonymous poster hash: 24e1a...ae9
Skrevet

Jeg blir ikke sinna, heller mer oppgitt over hvilken retning det alltid tar. Er noen som må på død og liv ødelegge. Hva er poenget med å lage chatte side å henge ut folk, ( såkalla kjendiser ol.) Og skrive utrolig useriøst.

Anonymous poster hash: bd28a...22a

Skrevet

Hvis du lar være å bruke et nick som identifiserer deg slipper du sikkert unna, siden folk legger deg for hat når du bruker nick her. Og du er jo litt høytflagget, så det er sikert endel som ikke liker deg her. Anonymous poster hash: 24e1a...ae9

Om folk ikke liker meg her inne, et det dem sitt problem ikke mitt.

Skrevet

Hvis du lar være å bruke et nick som identifiserer deg slipper du sikkert unna, siden folk legger deg for hat når du bruker nick her. Og du er jo litt høytflagget, så det er sikert endel som ikke liker deg her. Anonymous poster hash: 24e1a...ae9

..deres problem. Ikke dem sitt.

Anonymous poster hash: 894ac...52b

Skrevet

Skaff deg et LIV!

Anonymous poster hash: 8a5e5...4f7
Skrevet

Skaff deg et LIV! Anonymous poster hash: 8a5e5...4f7

Har et veldig bra liv jeg ;)

Skrevet

Hva har jeg gått glipp av? :o

Skrevet

Eneste som irriterte meg med den Facebook-gruppa var at den var tydeligvis ikke for alle selv om det jevnt og trutt ble reklamert for den og referert til den her inne.

Jeg søkte medlemsskap i den 2 ganger og ble avvist begge gangene.

Ekskludering irriterer meg!

Anonymous poster hash: da9ea...1df
Gjest meg mamma?
Skrevet

Hva har jeg gått glipp av? :o

Lurer jeg og på

Skrevet

Eneste som irriterte meg med den Facebook-gruppa var at den var tydeligvis ikke for alle selv om det jevnt og trutt ble reklamert for den og referert til den her inne.

Jeg søkte medlemsskap i den 2 ganger og ble avvist begge gangene.

Ekskludering irriterer meg!

Anonymous poster hash: da9ea...1df

Om det er tilfelle, så beklager jeg det.:( Jeg la til alle som spurte ,da må det ha skjedd en glipp.

Skrevet

Hvis det er den gamle facebookgruppa det er snakk om så slapp all slags folk inn dit, da gruppa var aktiv. At den skal ha vært en hetsegruppe er bare fjas. Ingen ble noen gang uthengt der.

Skrevet

Jauda, men det er sånn det er her inne. Fokl legger enkeltnick for hat, og går etter dme i alle sammenhenger. Og jeg er villig till å vedde på at du er en av dem de med fæle liv går etter.

Skrevet

Jauda, men det er sånn det er her inne. Fokl legger enkeltnick for hat, og går etter dme i alle sammenhenger. Og jeg er villig till å vedde på at du er en av dem de med fæle liv går etter.

Jeg er fullt klar over det etter å ha vært her inne i x antall år. Men gidder ikke å bry meg om de, det er nok av hyggelig folk her inne også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...