Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Har en følelse av at det er en overvekt av gutter som har diagnose innenfor autistspekteret. Stemmer dette, eller tar jeg helt feil ? Anonymous poster hash: 2d75c...7e7
Perlejente Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Ja tror det.. Jeg vet om flest gutter som har autisme og aspergers
ny vestfold Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Det er flere jenter, som går med uoppdaget diagnose,forde jenter gjerne har : snill pike syndrom.
Magia Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Jeg er ingen ekspert, men jeg har hørt at jenter med aspberger/autisme er sjeldnere fordi de ikke blir oppdaget. Det viser seg på andre måter enn hos gutter, da gutter ofte blir aggressive, og det er da omgivelsene reagerer.
HunMedDeBlå Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 Mest gutter ja, men de har ofte "mildere" autistiske trekk en jenter. Jenter har som oftest de værste tilfellene av autisme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå