Gå til innhold

skifte etternavn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i bryllup for ca 2mnd siden der bruden ikke kunne ta etternavnet til mannen sin pga familiære årsaker. Mannen tok bort sitt etternavn og tok hennes. Er ikke det litt spesielt??

Synest veldig synd på faren til brudgommen, med tanke på og ikke føre slekta videre,da dette var hans eneste sønn.

Er ikke dette litt unormalt ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: b1967...bfe

Skrevet

Hæ? Og dette funderer du på i 2 måneder? Det er jo ikke noe problem vel... Er det så greit for alle jentepappaene mener du?

Anonymous poster hash: ecb18...e65

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Finnes ikke noe unormalt i det lenger.. Noen velger til og med å ta hverandres etternavn som mellomnavn, så ekteparet har hvert sitt etternavn enda.

Skrevet

Hvis du synes synd på brudgommens far som ikke får ført navnet sitt videre, bør du iallefall ha sympati m min bestefar som bare har fått jentebarnebarn. Her blir stopper vårt navn om alle tar ektemannens navn ved giftermål

Skrevet

Slik er det her og, min mann tok mitt navn :)

Min svigermor sa at det finnes ingen grunn i denne verden for at du skal hete ......... (deres etternavn)

Da tok min mann mitt navn.

Det er og et beskyttet navn, mye finere ;)

Svigerfar var vel ikke glad, men det får så være.

Anonymous poster hash: 869ef...68a

Skrevet

Synes folk skal få velge selv hvilket navn de vil ta. Er ingen andre grunner enn inngrodde tradisjoner for at man tar mannens navn. :-) 

Skrevet

Hvorfor skulle det være unormalt og hvorfor er det mer synd på faren til en brudgom enn faren til en brud? Skjønner ikke helt den logikken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...