Gå til innhold

Julegave til bestemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestemoren min er 85 år og det siste året har hun blitt innlagt på sykehuset nesten hver mnd. Vi merker jo også at hun begynner å bli gammel.

Jeg kjøpte en fin krystall brosje til henne for et par mnd. siden. Syntes den var så fin og måtte bare ha den og tenkte å gi den til henne til jul, men så tenker jeg at det er jo ikke sikkert hun lever så lenge. Jeg vil jo så klart at hun skal det, men jeg tenker realistisk og hun er ikke så bra lenger.

Vurderer å gi den til henne nå egentlig og bare si at jeg fikk lyst til å gi henne en gave. Ville dere gjort det eller bare satsa på at hun var her til jul?

Anonymous poster hash: 05813...f4c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Ville gitt den nå. Koselig for henne å bli satt pris på <3

Skrevet

Du kommer til å angre om du ikke rekker å gi henne den. Ville gitt henne den nå, og heller kjlpt en liten ting til jul

Anonymous poster hash: 67e84...78c
Skrevet

Ville gitt henne den, så absolutt :) 

Skrevet

Dro hjem til henne for å levere den. Der var det helt mørkt. Naboen kom ut og sa hun hadde vært på sykehuset noen dager. 

Fant ut hvilket sykehus og hvilken avdeling hun lå på og dro avgårde med pakken.

Hun var slapp da vi kom, men kvikna opp for hun ble så glad når hun så oldebarnet sitt :)

Hun fortalte at hun hadde våknet natt til fredag og vært helt borte. Den eneste hun hadde klart å ringe til var min far som tok med seg broren min bort til henne (de bor 100 meter unna henne) og når de kom dit ringte de ambulanse med en gang. Hun måtte få masse blod på sykehuset.

Hun har noen indre blødninger som de ikke klarer å stoppe og de vil ikke operere henne.

Glad jeg fikk levert den så jeg er sikker på at hun fikk den og hun ble så glad :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...