Gå til innhold

P-sprøyte og blødninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satte sprøyta for første gang for ca 1.5 mnd siden. Nå har jeg hatt mensblødninger sammenhengende i 2.5 uke og det ser ikke ut til å avta enda.

Hvor lenge hadde du/ er det normalt å ha blødninger når man begynner på sprøyta? Vet at man kan få småblødninger som kan forestille mens altså, men mens i 2.5 uke hadde jeg ikke regnet med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått på den i flere perioder. Har alltid uregelmessig av og på blødninger den første perioden, deretter forsvinner den sakte men sikkert helt.

Skrevet

Håper det går over etterhvert da :-)

Litt frustrerende å ha blødd 6.5 av de siste 10 ukene pga renselse 4 uker og nå 2.5 uke blødninger pga sprøyta :-)

Skrevet

Jeg ble hormontroll av den. Småblødde hver gang jeg fikk opp blodtrykket, enten jeg jogget, var irritert, eller hadde sex. Den gangen var jeg så ung og dum at jeg fortsatte å ta den i over et år til. Det ble aldri bedre.

Skrevet

Jeg eeeelsker p sprøyta. Rart hvor forskjellige vi er? Dette er min 3 periode på den. Ingen bivirkninger, ingen mensen... yeay!

Fikk mensen etter fødsel på lørdag for en uke siden. Fikk satt sprøyta mamdag morgen. Sluttet å blø mandag kveld. Liten blødning tirsdags kveld, men regner med at nå er jeg ferdig med mensen... for alltid omtrent.

Det er noe herk å slutte på den da... første gang jeg sluttet blødde jeg i 3 måneder. Andre gangen tok det 3 måneder før jeg fikk mensen. Dersom jeg skulle hatt flere barn ville jeg valgt annen prevensjon nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...