Gå til innhold

Noen som bor i Vollen ved Slemmestad her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal flytte dit, og lurer på hvordan miljøet er, bhg ol? :) Er det fint for barnefamilier?

Anonymous poster hash: 966d1...9ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt :)

Anonymous poster hash: 966d1...9ad

Skrevet

Jeg har ikke barn i bhg eller skole, men bor her. Folk sier at det for få år siden var lite barnefamilier, men at det er blitt mer av det - og det jeg hører av andre er positivt.

Ellers er Vollenstille og rolig, men utrolig flott med mange turmuligheter, kort vei til sjøen og flere fine strender.

Ti minutter med bil til Asker sentrum, og forholdsvis gode bussmuligheter også. Direktebuss til Oslo sentrum, og også mulighet til å ta båten til Aker brygge i rushen på morgen og ettermiddag.

Mange trivelige folk er. Begynner å få litt "dyrt" stempel, men her har du alle klasser.

Et flott sted å bo :)

Anonymous poster hash: 5b8f6...e9a
Skrevet

Jeg bor i nærheten. Ikke stille og rolig alle steder. Ganske trafikkerte veier. Men det komme jo an på hvor du skal bo på Vollen. Hyggelig område, men liker som sagt ikke all trafikkstøyen. 

Anonymous poster hash: fcbdb...9d0
Skrevet

Bor man langs hovedveien til Slemmestad så kan det nok være mye trafikk der, ja, spesielt i rushen.

Men her jeg bor hører jeg nesten ikke noe trafikk i det hele tatt, så det er nok store forskjeller på hvor man bor.

# 3

Anonymous poster hash: 5b8f6...e9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...