Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Hei, damer! Er overlykkelig, selv om dette er veldig skummelt, da det er fire år siden sist! Testet tre positive pinner i dag, og lurer selvsagt på hvordan jeg skal fortelle dette til den vordende far, som er på ferie, så får tenkt meg litt om. ;-) Forrige gang fikk jeg panikk og ropte i telefonen at han måtte kjøpe ny test, så må være litt mer classy nå. Håper på fin hjelp! Ida Anonymous poster hash: c7eea...a16
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Pakk inn en positiv test og si at du har eb gave til han når han kommer hjem:) Anonymous poster hash: 7fcf0...614
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Ikke så dumt, men testene kan jo også endre seg etter så-så lang tid? Så det er vel litt risky? Anonymous poster hash: c7eea...a16
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Ta en ny test rett før han kommer hjem. Ta en av de som det står gravid på. Anonymous poster hash: 7fcf0...614
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 Takk, Kanskje det. :-) Flere? Anonymous poster hash: c7eea...a16
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #6 Skrevet 28. juli 2013 Ta bilde av testen og send mms ? Anonymous poster hash: 78e58...527
Gjest meg&mini Skrevet 28. juli 2013 #7 Skrevet 28. juli 2013 Kjøp en liten body, et par babysokker eller et eller annet som han kan pakke opp:)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #8 Skrevet 28. juli 2013 Få tak i en hvit tskjorte og svart tusj. skriv: jeg skal bli storebror/søster, ta den på barnet dere har fra før, ta bilde og send til han :-D Anonymous poster hash: 32884...7b9
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #9 Skrevet 28. juli 2013 Takk for svar. søster er med på turen, og når hun kommer hjem, suser vi to avgårde og kommer ikke hjem før i kveld. Da tenker jeg at jeg gir mannen min litt vin, og en gave med smekke hvor jeg har skrevet april med et hjerte rundt. Skrev også gutte- og jentetegnet med masse spm.tegn rundt :-) Kjenner jeg mannen min rett, blir dette en fin måte å vite det på! Anonymous poster hash: c7eea...a16
Nettie+jentungen Skrevet 28. juli 2013 #10 Skrevet 28. juli 2013 Takk for svar. søster er med på turen, og når hun kommer hjem, suser vi to avgårde og kommer ikke hjem før i kveld. Da tenker jeg at jeg gir mannen min litt vin, og en gave med smekke hvor jeg har skrevet april med et hjerte rundt. Skrev også gutte- og jentetegnet med masse spm.tegn rundt :-) Kjenner jeg mannen min rett, blir dette en fin måte å vite det på! Anonymous poster hash: c7eea...a16 Høres veldig fint ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå