Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Jeg har en venninne gjennom flere år, det siste året har vi blitt veldige gode venner. Begge fikk barn ifjor, og det meste vi gjør er å gå trilletur eller besøker hverandre. Mannen hennes er håpløs (nei, jeg har ikke sagt det til henne) og kan aldri passe barnet hennes. Vi får dermed aldri gjort noe på kveldstid, dratt noe sted osv. Hele tiden lover de oss at vi skal finne på ting som å dra på hytten deres, Sverige-tur osv. Men det blir aldri noe av. Han har problemer med angst sier hun. Men nå skal de på ferie, og hun ble tagget på FB av en annen venn som skriver at det skal bli gøy å bli med på hytta, de må hamstre mye bra mat i Sverige... For ikke å snakke om jentekveld på spa..... Wtf?? Vi er tydeligvis ikke gode nok, bortsett fra til trilleturer og babylek. Jeg er så lei meg, for trodde virkelig vi var kommet nærmere hverandre. Hun har sagt mange ganger hvor mye hun setter pris på vårt vennskap. Men det må jo være bullshit med slik oppførsel... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, syns hun er en drittvenninne.... Råd anyone? Anonymous poster hash: 31d57...790
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Kanskje det er et vennepar av ham som skal være med eller en annen venninne hun har lovet dette før deg? Ikke hopp på konklusjoner før du vet mer Anonymous poster hash: e6340...4a4
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Kanskje det er et vennepar av ham som skal være med eller en annen venninne hun har lovet dette før deg? Ikke hopp på konklusjoner før du vet mer Anonymous poster hash: e6340...4a4 De har snakket om så mye vi skulle gjøre i flere år. Har kjent hverandre lenge, alltid kommet overens. Det med hytta har de mast om de siste 6 mnd, at vi måtte få til noe i sommer. Det er hovedsakelig hennes venninne, men han kjenner de jo også. HI Anonymous poster hash: 31d57...790
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå