Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Gutten vår er 9, snart 10 måneder, og jeg har plutselig begynt å lure på om han kan ha melkeallergi.. Eller dvs, jeg vil kanskje egentlig heller bare utelukke det helt (håper dere skjønner forskjellen..) Han ble fullammet til han var ca 5 måneder, og har siden det spist både grøt, middager, brød osv Han har aldri skreket mye eller hatt noe særlig magetrøbbel, annet enn at han har vært veldig mye forstoppet og hard i magen! Men han har alltid gulpet ekstremt mye! Nå har vi vært på ferie i utlandet de siste 4 ukene, og det har vært helt umulig å finne grøt som skal blandes med vann her, kun med melk. Men jeg har ikke nok melk til å pumpe mm for å blande i grøten, så vi har blande med vann og bittelitt kumelk kun for smakens og konsistensens skyld.. (Det skal sies at vi er i et land hvor det anbefales å innføre kumelk fra ca 6 måneder) Siden vi begynte med dette har gulpingen blitt verre, han har hatt magevondt og har sovet utrolig dårlig om nettene.. Ga han bare brød og ting uten melk i et par dager nå, og i natt som han hele natten akkurat som han pleide før.. Kan melkeallergi vise seg som ekstrem gulping og forstoppelse når fullammes, og uro, magevondt og forverring av gulping ved innføring av kumelk? Noen som vet? Anonymous poster hash: 4b625...dc9
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Det kan det, men det er kumelk i vanlig mme og grøt i Norge, så du burde ha merket det fra du introduserte det. Anonymous poster hash: cbd38...17a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå