Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Venter nr 3, og har aldri hatt bekkenløsning før, men denne gangen kom det! Skulle gå tur i dag med minste jenta i vogn, etter 100 meter begynte jeg å slite. Klarte å gå rolig tempo da med smerter i ca 1 km, men måtte ringe mannen når vi skulle hjem igjen. Har ferie nå, så gjør bare det jeg klarer, men begynner på jobb igjen om et par uker og lurer virkelig på hvordan jeg skal klare det. Er sykepleier, så er travelt og tunge løft! Har ikke tid til å snigle meg bortover gangene da nei! Anonymous poster hash: 0b4a0...7c6
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Kom deg til legen og få en sykemelding, og prøv kiropraktor! God bedring, er helt jævlig! Anonymous poster hash: 89d3e...f99
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Har fått henvisning til kiropraktor, men det er så lang ventetid. Er sykemeldt 1 av 7 vakter, under 20%. Vært det ca 6 uker. Men dette blir bare verre og verre får ikke sove pga smerter. Anonymous poster hash: 0b4a0...7c6
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Har fått henvisning til kiropraktor, men det er så lang ventetid. Er sykemeldt 1 av 7 vakter, under 20%. Vært det ca 6 uker. Men dette blir bare verre og verre får ikke sove pga smerter. Anonymous poster hash: 0b4a0...7c6
Lillefot08 Skrevet 27. juli 2013 #5 Skrevet 27. juli 2013 Trodde de prioriterte gravide. Det var lang ventetid hos fysio her, men siden jeg var gravid fikk jeg time etter 2 uker:) lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå