Gå til innhold

Vondt å sitte, ligge, stå og gå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter nr 3, og har aldri hatt bekkenløsning før, men denne gangen kom det! 

Skulle gå tur i dag med minste jenta i vogn, etter 100 meter begynte jeg å slite. Klarte å gå rolig tempo da med smerter i ca 1 km, men måtte ringe mannen når vi skulle hjem igjen. 

Har ferie nå, så gjør bare det jeg klarer, men begynner på jobb igjen om et par uker og lurer virkelig på hvordan jeg skal klare det. Er sykepleier, så er travelt og tunge løft! Har ikke tid til å snigle meg bortover gangene da nei!

Anonymous poster hash: 0b4a0...7c6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg til legen og få en sykemelding, og prøv kiropraktor! God bedring, er helt jævlig!

Anonymous poster hash: 89d3e...f99

Skrevet

Har fått henvisning til kiropraktor, men det er så lang ventetid. Er sykemeldt 1 av 7 vakter, under 20%. Vært det ca 6 uker. Men dette blir bare verre og verre :( får ikke sove pga smerter.

Skrevet

Har fått henvisning til kiropraktor, men det er så lang ventetid. Er sykemeldt 1 av 7 vakter, under 20%. Vært det ca 6 uker. Men dette blir bare verre og verre :( får ikke sove pga smerter.

Skrevet

Trodde de prioriterte gravide. Det var lang ventetid hos fysio her, men siden jeg var gravid fikk jeg time etter 2 uker:) lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...